خبرگزاری کار ایران

رئیس زندان مرکزی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد

نجات جان 2 قاتل یاسوجی از پای چوبه دار

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۹۶

رئیس زندان مرکزی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از نجات و رهایی 2 قاتل از پای چوبه دار خبرداد و اظهارداشت: با گذشت اولیاء دم و تلاش مسئولان، در زندان مرکزی یاسوج دو قاتل از قصاص در پای چوبه دار نجات یافتند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حسن رحیمی " در نشستی با خبرنگاران گفت: خانواده‌های مقتولان در یاسوج به‌مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت و از سویی نزدیکی به ماه محرم با گذشتی که از خود نشان دادند دو نفر زندانی در زندان مرکزی یاسوج را از قصاص نجات داده و به آنها زندگی دوباره ای بخشیدند.

وی افزود: زندانی به نام "م .آ " که به جرم قتل نفس مدت هفت سال و " خ . ح " زندانی دیگر که مدت شش سال به همین جرم در زندان به‌سر می برند با مداخله، پیگیری و نشست با خانواده‌های طرفین از طریق شورای حل اختلاف در دفتر رئیس زندان و منازل آنان پس از رضایت خانواده‌های شاکی از چوبه دار نجات یافته و به کانون خانواده خود باز خواهند گشت.

رحیمی با تقدیر از گذشت خانواده های مقتولان در یاسوج، خاطرنشان کرد: امیدواریم هیچگاه شاهد رخ دادن صحنه قتل و یا اعدام نباشیم.

رئیس زندان مرکزی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان خواست فضا و بستر آرامش اجتماعی را برای خود فراهم سازند و با سعه صدر در کنارهمدیگر زندگی کنند.

 

 

 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز