خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخاباتی شورای مادوان کهگیلویه و بویراحمد:

مرکز خرید بازار روز را در مادوان راه اندازی می کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۶۷

نامزد انتخابات شورای شهر مادوان در استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن چند نیاز ضروری این شهر، قول داد تا در صورت کسب رای اعتماد مردم یک مرکز خرید با عنوان بازار روز را در مادوان دایر کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " حاتم پیام "در گفت و گویی با رسانه ها به سئوالاتی پیرامون نیازهای پیش روی مردم شهر مادوان پاسخ داد و گفت که همه ما می‌دانیم که مادوان روستایی است که فقط نام شهر را به خود گرفته است؛ بنابر این کار در این شهر نوپا باید در گام نخست روی اقدامات زیرساختی و نیازهای اولیه شهروندی متمرکز شود.

وی گفت: شهر مادوان از ابتدایی‌ترین امکانات هم محروم است اما با روی کار آمدن یک پارلمان برنامه‌ریز و سیاستگذار قوی، کاربلد، پویا و کارآمد عبور از این وضعیت کار آسانی است.

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم شهر مادوان شایسته خدمت هستند و این خدمت با تشکیل پارلمانی متشکل از اعضایی با تجربه، اندیشه نو، توان علمی، برنامه ریزی و کار کارشناسی مرتبط در حوزه مدیریت شهری و محلی عملیاتی می‌شود.

پیام یکی از وظایف شورا را فراهم کردن دسترسی سریع مردم به خدمات اجتماعی و عمومی از جمله؛ حمل نقل عمومی، تامین محل مناسب برای خرید و فروش مایحتاج شهروندان، فضای سبز مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و شادی نشاط مردم، مراکز ورزشی، فراهم کردن فضای شهر برای رونق کسب کار، دسترسی به مراکز خدماتی، اداری، آموزشی و بهداشتی دانست.

وی ضمن تاکید بر نبود برنامه‌ریزی شهری اصولی از قبل تعریف شده برای رشد و توسعه شهر نیارهایی چون کمبود فضای آموزشی، نبود محلی برای گذراندن اوقات فراغت، فضای سبز و پارک عمومی شهر، نبود فضای ورزشی مناسب و فقدان یک مرکز خرید فروش روزانه مردم و چندین نیاز اساسی دیگر مرتبط با حقوق شهروندی ،عمران و توسعه شهری را از مشکلات مهم این شهر می‌داند.

این نامزد انتخاباتی شورای اسلامی شهر مادوان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رشد اقتصادی هرجامعه از اشتغال مفید و تولیدی افراد جامعه تاثیر می پذیرد و شوراها فرصت اشتغال را برای ساکنین شهرها می توانند فراهم کنند .

پیام افزود: اکنون عمده مشتریان و فروشندگان جمعه بازار شهر یاسوج اهالی شهر مادوان و روستاهای اطراف این شهر هستند که مجبورند برای امرار معاش یا تأمین مایحتاج خود به یاسوج بروند و آنجا خرید و فروش کنند در حالی که این حداقل کاری است که شورای شهر وظیفه دارد تا زمینه دسترسی آسان مردم به خدمات و امکانات برای مردم این منطقه را در شهر محل زندگی فراهم کنند.

نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به طور مشخص به احداث مرکز خرید تحت عنوان بازار روز یا جمعه بازار در شهر مادوان اشاره می‌کند و می‌گوید که این کار علاوه بر صرفه جویی هزینه های مردم در ایاب و ذهاب موجب رونق کسب کار و ایجاد اشتغال برای شهروندان در محل سکونت افراد می‌شود.

پیام افزود: از طرفی از نظر اقتصادی به صرفه و صلاح مردم و شهرداری می باشد چرا که با پرداخت نرخ کرایه کمتر نسبت به یاسوج  عوارض حاصله به خود شهرداری مادوان برگشته که این عوارض یقینا صرف خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و مردم  شهر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز