خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر مهندسی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

اجرایی شدن بیش از 500 پروژه برق در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۳۲

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن بیش از 500 پروژه این شرکت در سال گذشته در مناطق مختلف استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "حمید حسن پور " به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 500 پروژه برق در قالب توسعه و احداث، اصلاح شبکه و توسعه روشنایی معابر در بخش های شهری و روستایی این استان توسط شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرایی شدن این پروژه ها را بیش از 60 میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: اجرایی شدن این پروژه ها با این تعداد و در شرایط خاص اقتصادی کشور در نوع خود بی سابقه بوده است.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی پروژه های اجرایی شده با رعایت شعار سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " صورت گرفته است.

حسن پور از تعریف 40 میلیاردتومان اعتبار در بخش های توسعه فیدرها و ایجاد قدرت مانور در  شبکه های فشار متوسط 33 کیلوولت و 20 کیلوولت در قالب خطوط 2 مداره در کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته خبرداد.

وی گفت: اغلب این پروژه ها هم اکنون یا به بهره برداری رسیده اند و یا دارای پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد است.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اجرای پروژه های کاهش تلفات در شبکه های برق این استان را از برنامه های استراتژیک در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کرد.

حسن پور افزود: برای اجرایی شدن این پروژه ها در سال گذشته نیز اعتباری معادل هفت میلیارد تومان هزینه شد.

وی روند اجرایی شدن پروژه های شرکت توزیع نیروی برق در کهگیلویه و بویراحمد باوجود تمامی مشکلات اقتصادی را مطلوب ارزیابی نمود.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه های نیمه تمام این شرکت دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد بوده که در سالجاری به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز