خبرگزاری کار ایران

اعلام جزییات اختتامیه جشنواره فرهنگی- ورزشی مشک و ملار گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۸۱

جزییات اختتامیه جشنواره فرهنگی-ورزشی روستاهای گچساران (مشک و ملار) اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی جشنواره مشک و ملار، اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۴ روز دوشنبه 7 فروردین 96 در روستای سراب ننیز گچساران برگزار خواهد شد.

اختتامیه این جشنواره با برنامه های فرهنگی و شاد توسط هنرمندان برجسته استان و جنوب کشور برگزار خواهد شد. در این برنامه اکبر اودود از هنرمندان طنز خوزستانی و دیگر هنرمندانی چون کورش رضوانی، محمد خیراتی، مسعود دشتی حضور  و با اجرای مهرداد علی پور برگزار خواهد شد.

در این جشنواره که برای دومین سال باحضور غلامرضا تاجگردون توسط خانه هنرمندان و هنردوستان، دفتر نماینده مردم در مـجلـس و با همکاری دهـیاری هـا و سایر نهادها برگزار می شود برنامه های دیگری چون شاهنامه خوانی، اجرای نمادین سرگرمی های بومی و محلی توسط گروه آیینی موسسه فرهنگی ایلدار عصر اجرا خواهد شد.

مسابقات ورزشی این جشنواره در دهستانهای بویراحمد گرمسیری، بی بی حکیمه(س)، لیشتر و خیرآباد و امامزاده جعفر(ع) از ۲۰ اسفندماه ۹۵ برگزار و با تعداد ۲۷ روستا و ۱۰۵۰ بازیکن در حضور ۷۷ تیم در ۸ رشته فوتبال و فوتسال(آقایان و بانوان)، والیبال، طناب کشی، چوگو، الختر، گرنا و آشپزی انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز