خبرگزاری کار ایران

مدیر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق استان خبرداد:

جمع آوری بیش از 11 هزار انشعاب غیرمجاز برق در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۰۱

مدیرحقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از سرعت بخشی برای برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز در سال آینده خبرداد و تاکید کرد که دارندگان انشعابات غیرمجاز براساس قانون به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدحمید تقوی" در حاشیه بازدید از طرح جمع آوری لامپ های پرمصرف روستای تنگاری دهستان دشتروم بویراحمد گفت: در سال جاری بیش از 11 هزار انشعاب غیرمجاز در این استان جمع آوری شد.

وی با تشریح معایب انشعابات غیرمجاز در حوزه های اجتماعی و اقتصادی، اظهار داشت: جمع آوری انشعابات غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد توسط هشت اکیپ در تمامی نواحی هشتگانه استان صورت می گیرد.

مدیر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: دارندگان انشعابات غیرمجاز بعد از جمع آوری انشعابات آنان و درصورت تکرار، براساس قانون، به مراجع قضایی در نواحی هشتگانه معرفی می شوند.

تقوی، افزایش تلفات انرژی ، خاموشی های ناخواسته برق ، ضربه زدن بر اقتصاد ملی و برخی ناهنجاری های اجتماعی را از مهمترین معایب استفاده از انشعابات غیرمجاز برق برشمرد.

وی از تعویض و جایگزینی حدود شش هزار کنتور برق معیوب در سالجاری در کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و خاطرنشان کرد: حدود 22 هزار کنتور برق نیز در همین مدت ، تست و بازرسی شده است.

مدیر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز با تلفن 121 تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، طرح جمع آوری لامپ های پرمصرف بازار در روستای "تنگاری دهستان دشتروم بویراحمد " در کمتر از 2 ساعت اجرا که در این طرح بیش از 200 شعله لامپ پرمصرف جمع آوری شد.

گفتنی است مسئولیت اجرای این طرح برعهده دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز