خبرگزاری کار ایران

فتاح محمدی خبر داد:

تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی در یاسوج/ برگزاری مراسم بزرگداشت در مصلی

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، فتاح محمدی در نشست هماهنگی مراسم ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، بر ضرورت نکوداشت شخصیت و تجلیل از خدمات ایشان به نظام انقلاب اسلامی به بهترین وجه تاکید کرد.

 وی، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارای شأن‌های مختلف روحانیت، ریاست‌جمهوری، نظامی و دفاع‌مقدس، مبارزات قبل از انقلاب، همراهی با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری،  ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و در مقاطع حساس و بحرانی ملی و بین‌المللی از انقلاب اسلامی حمایت کرد و طی 60 سال منشأ خدمات بزرگ و مهمی به نظام و انقلاب شد.

محمدی با بیان اینکه برنامه برگزاری مراسم بزرگداشت به نحو مطلوب پیش‌بینی و اجرا شود، اظهار داشت: کمیته‌های ستاد بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شامل کمیته مراسم و کمیته تبلیغات برگزاری مراسم را به بهترین نحو برنامه‌ریزی و به اطلاع عموم می‌رسانند.

وی با تاکید ضرورت تقسیم کار میان اعضای ستاد گفت: تبلیغات محیطی توسط ستاد ارتحال با مسئولیت دانشگاه آزاد و با هدف اطلاع رسانی به مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت انجام می‌شود. 

معاون سیاسی امنیتی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صداوسیمای استان نیز در برنامه‌های مختلف و با پخش زیرنویس به مردم اطلاع‌رسانی کند و همچنین پیام مشترک دعوتی که از سوی آیت‌الله ملک حسینی و استاندار صادر خواهد شد را به اطلاع عموم برساند.

محمدی گفت: برنامه‌های قابل اجرا در مراسم پیش‌بینی شده و همچنین از یک سخنران برای سخنرانی در مراسم نیز دعوت به عمل می‌آید.

وی، با بیان اینکه پیام‌های صادر شده از سوی مقام معظم رهبری و سایر بزرگان نظام تکلیف همه را درباره بزرگداشت و نکوداشت مقام و خدمات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی روشن کرده، گفت: همه موظف و مکلف‌ایم با برگزاری مراسمی باشکوه بخشی از خدمات و مجاهدت‌های این مرد بزرگ را تکریم و تجلیل کرده و به نسل آینده منتقل کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه 22 دی‌ماه این مراسم در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می‌شود، تأکید کرد: فرمانداران با هماهنگی ائمه‌جمعه، دانشگاه‌های شهرستانی و سازمان تبلیغات مراسمی را برای روزهای آینده در شهرستان‌ها برگزار کنند.

وی بر ضرورت همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها در برگزاری مراسمی باشکوه و درخور شأن مقام روحانی مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی تأکید کرد.

محمدی از همه اقشار مردم، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، دانشجویان و دانشگاهیان، نیروهای فرهنگی، روحانیون، طلاب، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اصناف، بازاریان و ... برای حضور در این مراسم و پاسداشت خدمات این شخصیت جلیل‌القدر دعوت به عمل آورد.

کد خبر : ۴۴۶۸۴۶