خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس مطرح کرد:

عزت در پرونده‌سازی، آبرو بردن و خفقان نیست

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۲۰۴

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، عزت را در پرونده سازی و نگاه‌های حذفی برای مردم بویژه مدیران این حوزه انتخابیه ندانست .

به گزارش ایلنا از یاسوج، "غلام محمد زارعی" پنجشنبه در مسجد نجف آباد با انتقاد تلویحی از کسانی که از تخریب عزت بویراحمد و دنا سخن می‌گویند، اظهار داشت: ما عزت را در پرونده‌سازی‌ها، تخریب‌ها و نگاه‌های حذفی به مدیران لایق فرزندان کهگیلویه و بویراحمد نمی دانیم.

وی گفت: ما عزت را در آبرو بردن فرزندان بویراحمد نمی دانیم و معتقدیم ایجاد فضای خفقان نیز عزت نیست.

این نامزد انتخاباتی مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با بیان اینکه عزت را در نگاه ظالمانه و تضییع حقوق جوانان بویراحمد نمی دانم، تصریح کرد: ما عزت را در نبود فقر ، در تعطیل نشدن پروژه‌ها و در فعال شدن کارگاه‌های اقتصادی می دانیم.

زارعی گفت: عزت در این است که راه آهن یاسوج با بیش از 2 هزار میلیارد تومان اکنون فعال است و سهم اعتبارات بویراحمد و دنا به 43 درصد برسد.

وی با بیان اینکه قبل از شروع کار ما در مجلس نهم تمامی پروژه های بویراحمد و دنا در وضعیت بسیار بدی قرار داشت، ادامه داد: وضعیت راه‌هایی روستایی بد ، آب آشامیدنی حتی شهر یاسوج نامطلوب ، ناپایداری شبکه‌های برق نگران‌کننده و ورزشگاه 15 هزار نفری و بیمارستان 200 تختخوابی به حال خود رها شده بود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس افزود: امروز مردم دیارم عزتمند هستند که در تهران معطل نماینده نمی شوند اما قبل از ما با مردم راه نمی افتادند و من امروز افتخار می کنم بدون فیس و افاده در کنار مردم هستیم.

زارعی گفت: عزت را در کشته شدن جوانان دیارم در محورهای ارتباطی نمی دانیم و معتقدیم عزت در چهار خطه کردن محورها و افزایش بودجه های عمرانی است.

وی بدون اشاره به نام فرد یا افرادی ادامه داد: عده ای با آبروی مردم بازی می کردند و الان عده ای دیگر آنان را عزت دار می نامند در حالیکه ما اجازه نداده و نمی دهیم با مخالفان مان نیز برخورد گلایه آمیزی شود.

این نامزد انتخاباتی گفت: برخی که دیگر راه به جایی نخواهند برد می گویند که خادم مردم در مجلس نهم پشت درب های مسوولان می ماند تا مشکلات مردم را رفع کند و ما می گوییم این کار برای ما افتخار است چون یک تنه باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

وی افزود: ما با اخلاق مداری مهندسی سیاسی را در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اجرایی کردیم و بدنبال کار حزبی و باندی نبوده و نیستیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از 700 ساعت پرواز در سه سال دوران نمایندگی خود در مجلس خبر داد و اظهار داشت: سلامتی مردم را بر سلامتی خود ترجیح دادیم تا در کنار آنان باشیم زیرا که ما به همراهی با مردم معتقدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز