خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور:

تاج‌گردون در حمایت از حوزه‌های علمیه از مدعیان اصولگرا جلوتر است

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۲۶۵

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با تشریح ویژگی‌های اعتقادی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: تاج‌گردون از مدعیان اصولگرایی در حمایت از حوزه‌های علمیه جلوتر است .

به گزارش  خبرنگار اعزامی ایلنا به قم،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی با بیان این مطلب افزود:  آقای تاج‌گردون همیشه به حوزه‌های علمیه کمک کرده و در بسیاری از جلسات گفته‌ام وی از خیلی مدعیان اصولگرایی در کمک به مراکز فرهنگی و اسلامی جلوتر است. امیدواریم با حضور دوباره وی در رأس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس‌دهم شاهد حل مشکلات طلاب و حوزه‌های علمیه باشیم .

وی با تشریح مشکلات طلاب کشور گفت : طلاب در بخش‌های معیشتی، مسکن و وام با مشکلات جدی مواجه و نیازمند تدبیر و هماهنگی مجلس و دولت برای رفع این مشکلات است.

این استاد حوزه علمیه‌قم مشکلات بیمه‌ای و خدمات‌درمانی طلاب را از دیگر مشکلات این قشر برشمرد و افزود: صندوق‌طلاب با کسری 50 میلیارد تومانی مواجه است که نیازمند توجه ویژه جناب تاج‌گردون در رفع این مشکلات است.

ربانی همچنین از کمک رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در رفع مشکلات حوزه علمیه مشهد تقدیر کرد.

در این جلسه همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر حل مشکلات طلاب کشور گفت: مسولان کشوری و مجلس باید در حد محدودیت‌ها و مقدورات کشور به رفع مشکلات طلاب و حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی اقدام کنند.

تاج‌گردون با بیان اینکه اگر توانسته‌ام کمکی برای رفع مشکلات طلاب و حوزه‌های علمیه کشور داشته باشم براساس اعتقادات مذهبی بوده، تصریح کرد: توجه به مبانی دینی و اعتقادی ارتباطی به اصلاح‌طلبی و اصولگرایی ندارد و همه باید در این مسیر گام بردارند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ارایه راهکارهایی قول داد مشکلات ذکر شده طلاب را در بودجه سال آینده کشور لحاظ و برای رفع آنان اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز