خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

قطعی برق مناطق را کاهش می‌دهیم / روشنایی ها ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۸۲

روشنایی ورودی‌های تمامی شهرهای استان از جمله شهر دهدشت بطور ویژه ساماندهی خواهد شد تا شاهد ارتقای رضایتمندی مردم و گردشگران به این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در بازدید دوره ای خود از شهرستان کهگیلویه، از برنامه ریزی های گسترده این شرکت برای رفع دغدغه‌های کنونی مشترکین در مناطق مختلف این شهرستان خبرداد.

" مهندس داوود راهزادی "در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوجگفت: با احداثخطوط ۲ مداره و افزایش فیدر در شهردهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، قطعی‌ها و خاموشی‌ها را بطور حتم کاهش می‌دهیم.

وی افزایش واحدهای اتفاقاتی و عملیاتی را از دیگر برنامه های موردنظر برای خدمات رسانی به شهروندان شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه عنوان و اظهارداشت: در حوزه های مختلف مانند واحدهای مشترکین، طراحی و مهندسی نیز برنامه‌های دیگری در حال بررسی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: زوشنایی ورودی‌های تمامی شهرهای استان از جمله شهر دهدشت بطور ویژه ساماندهی خواهد شد تا شاهد ارتقای رضایتمندی مردم و گردشگران به این شهر باشیم.

راهزادی از احداثروشنایی ورودی شهر " سوق " خبرداد و اظهارداشت: حدود ۷۰۰ میلیون ریال برای روشنایی ورودی این شهر پیش بینی که تلاش می کنیم در یک ماهه اخیر این امر را محقق سازیم.

وی در ادامه به شهروندان بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک نیز قول داد با احداثشبکه برق فشار متوسط از " تنگ چویل متصل به زیدون استان خوزستان " تاحدودی مشکلات ناپایداری بخش دیشموک را حل کند.

این مسوول شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: از سویی نیز با جداسازی برق بخش های دیشموک و قلعه رئیسی در محدود " جاورده "، به پایداری برق این بخش ها کمک خواهیم کرد.

راهزادی، طول شبکه های فشار متوسط بخش های دیشموک و قلعه رئیسی را حدود ۶۰۰ کیلومتر عنوان و بیان داشت: سخت گذری بودن و طولانی بودن شبکه مهمترین دلیل قطعی های برق در این بخشها است.

وی از نصب یک دستگاه " اتوترانس " با اعتباری بیش از ۲ میلیارد ریال برای کاهش خاموشی های برق این ۲ بخش خبرداد و یادآورشد: در حوزه روشنایی ها نیز توجه خاصی به این بخش ها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اعضای شورای شهر قلعه رئیسی از آنان خواست راجع به استفاده غیرمجاز برخی از شهروندان از شبکه های برق با اداره برق این شهر همکاری داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز