خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری:

تفکر داعشی تفکر خوارج دوران امام علی(ع) است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۷۱

امروز تفکری ناشایست بنام داعش رودروی شیعیان ایستاده و متاسفانه در برخی از کشورهای عربی حاشیه ایران اسلامی درحال قتل و غارت هستند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری، تفکر داعشی را تفکر خوارج دوران امام علی(ع) دانست و اظهار داشت: این تفکر با حمایت‌های مالی آمریکا شکل گرفته است.

" آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی "در گفت و گو اختصاصی با ایلناگفت: در دوران خلافت امام علی(ع) و نبردی که با خوارج شکل گرفت بر اساس روایاتی بین ۹ تا ۱۲ نفر از لشکر آن حضرت به شهادت رسیدند و از لشکر خوارج نیز به همین تعداد زنده ماندند و از جنگ فرار کردند.

وی با تشریح وقایع رخ داده در نبرد امام اول شیعیان با خوارج در صدر اسلام، یادآورشد: امام علی(ع) بعد از فرار آن تعداد، به یاران خود فرمود که روزی نسل همین افراد رودروی شیعیان ما قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز تفکری ناشایست بنام داعش رودروی مسلمانان بویژه شیعیان ایستاده و متاسفانه در برخی از کشورهای عربی حاشیه ایران اسلامی درحال قتل و غارت هستند.

ملک حسینی، قتل و غارت شیعیان را مهمترین برنامه موردنظر تفکر داعشی وابسته به آمریکا عنوان و خاطرنشان کرد: به لطف پرودگار متعال و اتحاد مسلمانان، تفکر داعشی نیست و نابود خواهد شد.

وی راهکار اساسی برای شکست تفکر داعشی را اتحاد مسلمانان ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز