خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی:

عده‌ای سازمان تامین اجتماعی را باشگاه سیاسی کرده بودند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۶۹

قبل از دولت تدبیر و امید، نگاه به سازمان تامین اجتماعی نگاه تلخ سیاسی بود اما ما اکنون معتقدیم پرچم سفید این سازمان به نشانه تعامل برافراشته شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد که عده‌ای قبل از دولت تدبیر و امید، سازمان اجتماعی را به باشگاه سیاسی تبدیل کرده بودند و این سازمان هر روز تی‌تر اخبار رسانه‌های داخلی و خارجی شده بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «عبدالرحمن تاج الدین» در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، بدون اشاره به نام فرد یا افرادی که بگفته وی سازمان تامین اجتماعی را در دولت قبل باشگاه سیاسی کرده بودند، اظهارداشت: معتقد نیستیم که «بهار خوشی» را در یک سال و اندی گذشته از دولت تدبیر و امید در سازمان تامین اجتماعی آورده‌ایم اما معتقدیم آرامش را به این سازمان برگردانده‌ایم.

وی افزود: قبل از دولت تدبیر و امید، نگاه به سازمان تامین اجتماعی نگاه تلخ سیاسی بود اما ما اکنون معتقدیم پرچم سفید این سازمان به نشانه تعامل برافراشته شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی، این سازمان را متعلق به هیچ جریان و حزب سیاسی ندانست و خاطرنشان کرد: اگرچه هنوز نیمی از مطالبات مستمری بگیران را نتوانسته‌ایم پرداخت کرده و یا کمک شایسته‌ای به دولت کرده باشیم اما معتقدیم حیف است سازمان تامین اجتماعی یک بنگاه سیاسی شود.

تاج الدین، گردش مالی سازمان تامین اجتماعی در یک سال اخیر را ۴۵ هزار میلیارد تومان عنوان و یادآورشد: املاک عدیده‌ای در کشور داریم که متاسفانه مغفول مانده و اکنون در تلاشیم شناسایی و شناسنامه دار شوند.

وی گفت: شورای رفاه با مشارکت دستگاه‌های مرتبط را در استان‌های کشور تشکیل خواهیم داد و در تامین مسکن بازنشسنگان سازمان تامین اجتماعی نیز برنامه‌هایی در حال طراحی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در پایان این آئین از خدمات «گودرز بهادری» که ۱۰۰ ماه(هشت سال و ۴ ماه) سکان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت به «عباس نورمحمدی» واگذار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز