خبرگزاری کار ایران

در نامه سرگشاده دوم رئیس کمیسیون بودجه مجلس به وزیر نفت:

وزارت نفت پاسخگوی اعتراضات و ضربات روحی جوانان گچساران و باشت باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۰۱

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به وزیر نفت کشور از وی خواست تا به اعتراضات شرکت کنندگان در آزمون آن وزارتخانه رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به وزیر نفت کشور از وی خواست تا به اعتراضات شرکت کنندگان در آزمون آن وزارتخانه رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.


" غلامرضا تاجگردون " نماینده گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی همچنین در این نامه که یک نسخه آن بهایلنادر یاسوجارسال شده تأکید بر حفظ سهمیه بومی گچساران و ایثارگران را داشته و نوشته است: همچنان تأکید بر حفظ سهمیه بومی گچساران و ایثارگران را دارم، لذا ضرورت دارد جنابعالی و مجموعه وزارت نفت پاسخگوی اعتراضات و ضربه روحی جوانان باشید که در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی نمره بالا اخذ و در عین شایستگی حذف شده اند.

متن این نامه خطاب به وزیر نفت این چنین است:

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای مهندس نامدار زنگنه
وزیر محترم نفت
باسلام و احترام

پیرو نامه شماره ۴۱۰۸۱۰ مورخ ۹۳/۶ / ۸ درخصوص اعتراض پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نفت، پاسخ اولیه توسط معاونت محترم امور مجلس جناب آقای دکتر بازرگانی طی نامه شماره ۴۸۶۰ مورخ ۹۳/۶ / ۲۳ ارسال گردید نسخه ای از پاسخ تقدیم می گردد.

انتظار دارم به عنوان وزیر جمهوری اسلامی ایران در جهت احقاق حق و جلوگیری از تضییع حق جوانان شایسته، اقدام نمایید. به وضوح مشخص است در عین شایستگی در امتحان کتبی و مصاحبه تخصصی با اعمال سلیقه همکاران جنابعالی تحت عنوان " نمره مصاحبه شایستگی " مواجهه گردیده و حذف شده اند.

به عنوان نمونه نمره چندتن از شرکت کنندگان در آزمون که توسط معاونت ذیربط اعلام شده است تقدیم می گردد. اینجانب وظیفه دارم در جهت احقاق حق این عزیزان موکداً از جنابعالی درخواست نمایم شخصأ پیگیری فرموده تا حق این عزیزان ادا گردد. بدیهیست در صورت عدم توجه، حسب وظیفه قانونی مسأله را از طریق سایر مراجع پیگیری خواهم نمود.

ضمنأ همچنان تأکید بر حفظ سهمیه بومی گچساران و ایثارگران را دارم، لذا ضرورت دارد جنابعالی و مجموعه وزارت نفت پاسخگوی اعتراضات و ضربه روحی جوانان باشید که در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی نمره بالا اخذ و در عین شایستگی حذف شده اند.

«برخی از نمرات اعلام شده توسط معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت در جدول پیوست آمده است.»

ارادتمند
غلامرضا تاج گردون

رونوشت:

برادر گرامی جناب آقای دکتر عسکری آزاد, معاون محترم توسعه و منابع انسانی رئیس جمهور جهت استحضار.

برادر گرامی جناب آقای دکتر بازرگانی، معاون محترم امور مجلس وزارت نفت جهت استحضار و پیگیری.

برخی از نمرات اعلام شده توسط معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت در جدول ذیل آمده است.

*ردیف بر اساس جدول شماره ۲(ارسالی توسط معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت نفت) می باشد.

توضیح:

۱ - بر اساس دستورالعمل اعلامی افراد شرکت کننده در هر مرحله بایستی ۶۵ درصد نمره را کسب نمایند که باتوجه به نمرات کتبی و تخصصی، اعمال نفوذ در مرحله نمره مصاحبه شایستگی مشهود است.

۲ - جدول بالا نمونه ای از اسامی اعلام شده است ضمن اینکه تعداد قابل توجهی به نمرات مصاحبه فنی اعتراض دارند.

تذکر: طبق مستندات نامه نمره آخرین فرد قبولی ۵۹۸/۶۵ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز