خبرگزاری کار ایران

در دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه:

فوتسالیست ناشنوای دهدشتی فنی‌ترین بازیکن آسیا و اقیانوسیه شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۸۴

دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه» از ۶ الی ۱۵ شهریور ماه در تهران برگزار شد. ‌

«اسماعیل دژه» ناشنوای دهدشتی عضوتیم ملی، در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه به عنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن مسابقات شناخته شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی قاطع ۸ بر ۱ و برای دومین بار در این دوره از مسابقات تیم ملی فوتسال ژاپن را شکست داد و قهرمان دومین دوره مسابقا ت قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در چهار مسابقه قبلی نیز با نتایج ۷ بر ۱،۷ بر صفر و ۱۲ بر ۱ و۶ بر۱ به ترتیب برابر تیمهای ملی تایلند، ژاپن، بحرین وازبکستان به برتری دست یافته بود.

دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه» از ۶ الی ۱۵ شهریور ماه در تهران برگزار شد.

از طرف کمیته فنی این مسابقات: علی اصغر محبوبی(ایران) آقای گل، اسماعیل دژه(ایران) عنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن، تاکاشی کاماوتو(ژاپن) بهترین مربی و خاسان بوف(ازبکستان) بهترین دروازه‌بان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز