خبرگزاری کار ایران

برگزاری یادوآره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۳۶۷

بزودی از اثر " نشان بی نشان " که مربوط به زندگی نامه شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد است رونمایی می‌شود.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادوآره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتح استان در روز بیست و دوم مردادماه جاری در یاسوج مرکز این استان خبرداد.

به گزارشایلنا از یاسوج، " سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان راز " در نشستی با رسانه ها در محل قرارگاه آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادوآره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتح استان در روز بیست و دوم مردادماه ۹۳ در حسینیه ثارالله یاسوج مرکز این استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این یادوآره را پاسخ به منویات مقام معظم رهبری در سال فرهنگ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های شهدای کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

برگزاری یادوآره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این یادوآره از ۳۰ شهید آماد و پشتیبانی سپاه فتح استان تجلیل خواهد شد.

حکمتیان راز، زمان برگزاری این یادوآره را ساعت هشت صبح در حسینیه ثارالله یاسوج عنوان و خاطرنشان کرد: بزودی از اثر " نشان بی نشان " که مربوط به زندگی نامه شهدای آماد و پشتیبانی سپاه فتج کهگیلویه و بویراحمد است رونمایی می شود.

وی گفت: سخنران این یادوآره نامشخص اما از مردم شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم برای پاسداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس حضوری گسترده در این یادوآره داشته باشند.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری ایستگاههای صلواتی و نمایشگاه عکس شهدای هشت سال دفاع مقدس در حاشیه این یادوآره خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز