خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

عده ای برای ترویج بی حجابی و ماهواره در یاسوج سازماندهی شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۱۶

این گروه با لباس های خاص از شیراز به یاسوج می آیند و با " نرم " خاص می گردند تا نوع تیپ و لباس موردنظر خود را در جامعه ایلیاتی شما رواج دهند.

ایلنا - یاسوج: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی گروهی خاص برای ترویج بدحجابی و بی حجابی در یاسوج مرکز این استان خبرداد.

" حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضوی " بهایلنا در یاسوجگفت: همه می دانند کهگیلویه و بویراحمد استانی است که تماما شیعی و حساسیت های ویژه ای در زمینه های اعتقادی خود مانند عفاف و حجاب دارند.

وی با بیان اینکه گروهی خاص با لباس های خاص از شیراز مرکز استان فارس به یاسوج سفر کرده تا بدحجابی و بی حجابی را در این شهر ترویج کنند، اظهارداشت: این گروه با لباس های خاص از شیراز به یاسوج می آیند و با " نرم " خاص می گردند تا نوع تیپ و لباس موردنظر خود را در جامعه ایلیاتی شما رواج دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از تلاش عده ای دیگر برای قرار دادن " دیش های ماهواره " در کنار " سیاه چادرهای عشایری " در این استان نیز خبرداد.

مرتضوی گفت: از سویی این عده دیش های ماهواره را در کنار سیاه چادرهای عشایری کهگیلویه و بویراحمد قرار می دهند و از سویی دیگر ۴۰۰ روستای این استان مسجد ندارد.

وی با اظهارتاسف از اینکه در کهگیلویه و بویراحمد در ۲۵۰ روستای مسجد دار فقط یک وعده نماز بجا آورده می شود، تصریح کرد: مساجد ما وضعیت مطلوبی ندارند که این موضوع در آینده ای نه چندان دور نگران کننده تر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز