خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود:

ته سیگار و معتادان مهمترین عوامل آتش سوزی جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۸۹۳

برخی از معتادان نیز با حضور در جنگل ها و مصرف مواد مخدر، آتش مورداستفاده خود را خاموش نمی کنند و آن ئرا به حال خود رها نموده که با وزش بادی این آتش به جنگل ها و مراتع سرایت نموده و سبب آتش سوزی های گسترده می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد، عوامل اصلی آتش سوزی عرصه های منابع طبیعی اعم از جنگل و مرتع را اعلام نمود.

" سیدمحمدرضا جهان آراء " در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: عوامل متعددی می توان برای آتش سوزی جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود اما " انداختن ته سیگار " و خاموش ننمودن آتش از سوی برخی از مصرف کنندگان مواد مخدر در این عرصه ها مهمترین دلایل آتش سوزی ها هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد وقتی در مراتع و جنگل ها سیگار می کشند و اقدام به خاموش ننمودن " ته " آن نمی کنند، خاطرنشان کرد: " ته سیگار " این افراد در عرصه های منابع طبیعی سبب آتش سوزی در جنگل ها و مراتع می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از معتادان نیز با حضور در جنگل ها و مصرف مواد مخدر، آتش مورداستفاده خود را خاموش نمی کنند و آن را به حال خود رها نموده که با وزش بادی این آتش به جنگل ها و مراتع سرایت نموده و سبب آتش سوزی های گسترده می شود.

جهان آراء، پوشش مرتعی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد را فشرده عنوان و اظهارداشت: در آتش سوزی های امسال اغلب، مراتع طعمه حریق شده اند تا جنگل ها.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز