خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

از اینکه در بخش تولید گندم خودکفا نیستیم تاسف می‌خورم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۷۰

به همکاران گفته‌ایم در سالجاری، یک گرم گندم از بیرون استان خریداری نکنند و اجازه ندهند وارد کهگیلویه و بویراحمد شود.

ایلنا - یاسوج: رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از خودکفا نبودن این استان در بخش " گندم " اظهار تاسف و نگرانی کرد.

" جعفر گوهرگانی " به ایلنا در یاسوج گفت: از اینکه کهگیلویه و بویراحمد نتوانسته در حوزه " گندم " خودکفا باشد واقعا تاسف می خورم.

وی دلیل خودکفا نبودن کهگیلویه و بویراحمد در حوزه " گندم " را ضعف مدیریتی و برنامه ریزی عنوان و اظهارداشت: بطور حتم خودکفا نشدن استان در حوزه گندم بدلیل نبود برنامه ریزی از سوی مدیران بوده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی های جدید در سالجاری برای خودکفا نمودن استان در این حوزه برشمرد.

گوهرگانی گفت: به همکاران گفته ایم در سالجاری، یک گرم گندم از بیرون استان خریداری نکنند و اجازه ندهند وارد کهگیلویه و بویراحمد شود.

وی باتاکید براینکه در سالجاری این امر محقق شده است، تصریح کرد: اگر نهاده ها به موقع تولید و توزیع شود بسیاری از مشکلات در حوزه کشاورزی را می تواند رفع کند.

این مسوول سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده از بذور اصلاح شده می تواند ما را در بحثگندم خودکفا کند.

گوهرگانی تاکید کرد که متاسفانه تنها نیمی از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد از بذور اصلاح شده استفاده می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز