خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی دنا در کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

۲۳ روستای مرکزی دنا دارای گاز خانگی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۶۸

از ۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۲۳ روستا گازدار، چهار روستا فاقد گازخانگی و یک روستا در حال گازرسانی است.

بخشدار مرکزی دنا در کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌مند بودن ۲۳ روستای بخش مرکزی این شهرستان از نعمت گاز خانگی خبرداد.

«هجیر ایخانی نسب» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: بخش مرکزی شهرستان دنا دارای ۳۴ روستا بوده که ۲۳ روستای آن دارای گاز خانگی هستند.

وی تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در بخش مرکزی دنا را ۲۸ روستا عنوان و اظهارداشت: جمعیت شش روستا در این بخش از ۲۰ خانوار کمتر است.

بخشدار مرکزی دنا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار، ۲۳ روستا گازدار، چهار روستا فاقد گازخانگی و یک روستا در حال گازرسانی است.

ایلخانی نسب، جمعیت روستاهای فاقد گاز خانگی در شهرستان دنا را ۶۶۰ نفر ذکر و خاطرنشان کرد: جمعیت خانواری این روستا‌ها ۱۲۸ خانوار است.

وی نام روستاهای بالای ۲۰ خانواری فاقد گاز خانگی در بخش مرکزی دنا را «تل‌گاه»، «خمینی آباد»، «دره چنار» و «پی آبزار» برشمرد.

بخشدار مرکزی دنا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح هادی ۲ روستا از چهار روستای عنوان شده در حال اجرا و در تلاشیم طرح هادی ۲ روستای دیگر نیز اجرایی شود.

ایلخانی نسب، مواد سوختی مورد استفاده روستانشینان فاقد گاز خانگی در بخش مرکزی دنا را هیزم جنگل‌ها و نفت ذکر و تصریح کرد: امیدواریم در سالجاری مشکلات گازرسانی به ۲ روستایی که طرح هادی آن‌ها اجرا شده برطرف شود.

بخش مرکزی دنا با یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز