خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه پایداری در یاسوج تاکید کرد:

آماده مناظره با چهره های شاخص اصلاح طلب و اعتدال هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۱۲

هر زمانی که آقایان شاخص این جریان ها تمایل به برگزاری مناظره در موضوع های مختلف را داشته باشند ما نیز این آمادگی را داریم.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از حضور فعال جبهه پایداری در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور خبرداد.

" ستار هدایتخواه " در گفت و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج تاکید کرد که جبهه پایداری هم اکنون نشست های مستمر و منظم خود برای تبیین منویات مقام معظم رهبری و دغدغه های ایشان برگزار می کند.

وی گفت: ورود به مباحثانتخابات باهدف ایجاد بسترهای مشارکت حداکثری موردنظررهبری انقلاب یکی از اهداف جبهه پایداری بوده و به همین دلیل بناداریم بصورتی فعال در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی وارد انتخابات شویم.

عضو جبهه پایداری، نتیجه انتخابات را مهمتر از ایجاد بسترهای مشارکت حداکثری ندانست و خاطرنشان کرد: مهمترین هدف ماایجاد بسترهای مسارکت حداکثری بوده و سپس به حضور نامزدهای جبهه در مجلس شورای اسلامی فکرمی کنیم.

هدایتخواه افزود: قرار است همایشی بزرگ در یکی از استان های کشور برگزار و برنامه های مورد نظر جبهه پایداری در آن همایش برای برخی موضوعات را مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی ایجاد مناظره برای چهره های شاخص جریان های موسوم به اصلاحات و اعتدال را دارید؟ تاکید کرد: هر زمانی که آقایان شاخص این جریان ها تمایل به برگزاری مناظره در موضوع های مختلف را داشته باشند ما نیز این آمادگی را داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز