خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد:

شرایط شبکه گاز شهرهای یاسوج و چرام بحرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۶۸

امیدواریم گازرسانی به منطقه کاکان را تا قبل از شروع زمستان امسال به پایان برسانیم اما اکنون نمیتوانیم هیچ حرکتی در شهر یاسوج برای رفع مشکلات شبکه ای انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط شبکه های گاز در شهرهای یاسوج و چرام در این استان بحرانی و نگران کننده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " هوشنگ صیدالی " در نشست بررسی مشکلات روستاهای حاشیه ای شهر یاسوج در سالن استانداری یاسوج با اعلام این مطلب که مشکل شبکه های گازرسانی در این دو شهر بسیار جدی است ادامه داد: حدود ۹ سال است شبکه گازرسانی شهر یاسوج را با وصله زدن فعال نگه داشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه اگر گاز cnjها را قطع نمی کردیم گاز اغلب منازل و نانوایی های این شهر در زمستان گذشته قطع می شد تصریح کرد: در این دو شهر اگر اقدام عاجلی صورت نگیرد در آینده با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکلات شبکه گازرسانی این دو شهر کمتر از عسلویه نیست اظهار داشت: امیدواریم گازرسانی به منطقه کاکان را تا قبل از شروع زمستان امسال به پایان برسانیم اما اکنون نمیتوانیم هیچ حرکتی در شهر یاسوج برای رفع مشکلات شبکه ای انجام دهیم.

صیدالی در پایان با اعلام اینکه مشاوران این طرح برای آینده آن فکری نکرده اند تاکید کرد: برای رفع مشکل شبکه گازرسانی شهر یاسوج نمی دانیم چکاری باید انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز