خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری لیکک عنوان شد:

بیشتر جاده‌های شهر لیکک در کهگیلویه و بویراحمد استاندارد نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۹۵

لازمه رشد فرهنگی تشکیل کار گروه های فرهنگی و آسیب شناسی برخی خرده فرهنگ ها وحذف آنها از جامعه است.

رئیس شورای شهر لیکک در کهگیلویه و بویراحمد، تعیین اولویت‌ها را در روند رو به رشدو توسعه زیر بناهای شهری مهم ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا از بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد، «شاهرخ مومنی»، یکی از مشکلات فعلی شهر لیکک را استاندارد نبودن جاده‌ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه به دلیل عدم استاندارد جاده‌های شهری لیکک همواره شاهد رخ دادن تصادفات منجر به مرگ هستیم.

وی گفت: مشکل دیگر شهروندان افزایش کرایه بین شهری بود که اعتراض مردمی را به همراه داشت.

درخشان مدیر ارشاد بهمئی، تحقق یافتن اهداف فرهنگی را مربوط به یک دستگاه ندانست و گفت: توجه به الویت بندی فعالیت‌های فرهنگی با توجه به نیاز جامعه باید در دستور کار همه نهاد‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: لازمه رشد فرهنگی تشکیل کار گروه‌های فرهنگی و آسیب‌شناسی برخی خرده فرهنگ‌ها و حذف آن‌ها از جامعه است.

فرماندار بمئی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: هدف دشمن مختل کردن نظام اقتصادی کشور است و تعین نام سال از سوی رهبری امری مهم خطیر بود.

«حجت اله دلشاد» گفت: اقتصاد مقاومتی باید درون زا باشد تا با کوچک‌ترین تحریم دچار مشکل نشود و با اقتصاد جهانی تعامل داشته باشد.

مسول ارشد اجرایی شهرستان بهمئی اجرایی کردن گام دوم هدفمندی یارانه‌ها را اقدام مهمی در توسعه اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: دولت همه جوانب کار را در نظر گرفته و سیر صعودی قیمت‌ها با شیب کم پیش بینی شده تا فشاری بر مردم وارد نشود.

دلشاد، اختصاص دادن بودجه در سال جدیدبه پروژه‌های عمرانی را منوط به پیشرفت فیزیکی۸۰ در صد با بالا ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز