خبرگزاری کار ایران

بدلیل بارش شدید برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد:

دنا سفیدپوش و گردشگران خانه نشین شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۵۳

برف یازدهمین روز بهاری ۹۳ هم اکنون در ارتفاعات شهرستان های بویراحمد و سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد در حال باریدن و سفیدپوش کردن این ارتفاعات است.

یاسوج: در یازدهمین روز بهاری از سال ۹۳، قله زیبای " دنا " در کهگیلویه و بویراحمد سفیدپوش شد و بر زیبایی های خود بیش از پیش افزوده است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از یاسوج، برف یازدهمین روز بهاری ۹۳ هم اکنون در ارتفاعات شهرستان های بویراحمد و سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد در حال باریدن و سفیدپوش کردن این ارتفاعات است.

بارش " تگرگ " در شهر یاسوج حدود یکساعت می باشد شروع شده و سبب خانه نشین شدن گردشگران و میهمانان نوروزی شده است.

بارش برف سبب ایجاد ترافیک در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان بوده و نیروهای راهدار و راهور بطور مستمر در این محور در حال خدمات رسانی به گردشگران هستند.

بارش باران در شهر یاسوج سبب آبگرفتگی معابر و جاری شدن رودخانه ها شده و برخی از گردشگران با خوشحالی در زیرباران مشغول به گردش روزانه خود هستند.

بارش رحمت الهی از شب یازدهم فروردین ماه ۹۳ در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز و براساس گزارش سازمان هواشناسی استان، این بارش ها تا ۲۴ ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز