خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد رخ داد؛

برق گرفتگی کارگر اداره برق در حین کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۹۴۵

کارگر اداره برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل برق گرفتگی در حین کار متاسفانه دچار مصدومیت شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "عطالله مُعین دوست" از پرسنل اداره برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برق گرفتگی حین کار در روستای"مِهریان"،اکنون در بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج بستری شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق، جمعیت هلال احمر، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از این مصدوم در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عیادت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در عیادت از این کارگر گفت: طبق اعلام پزشکان شرایط بیمار نسبت به دیروز و دیشب بهتر است و امیدواریم هرچه سریعتر سلامتی کامل این نیروی خدوم حاصل شود.

"سیدعلی احمدزاده" افزود: مردم بدانند بعد از بارش های باران و برف، لحظه‌ای برای خدمات‌رسانی به آنها دریغ نشده و مصداق آن همین نیرویی است که در حین خدمت دچار برق گرفتگی شده است.

وی گفت: نیروهای شرکت برق از شب گذشته تا ساعت دو و سه بامداد حتی تا خود صبح در سرما و یخبندان مشغول کار بودند، نیروهای دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند هلال احمر و راهداری هم همین طور بودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کمبود امکانات و تجهیزات خدمات رسان به مردم، یادآورشد: باید واقعیت را به مردم بگوییم، در خیلی قسمت‌ها امکانات خوبی نداریم، متاسفانه ستاد بحران ما فاقد امکانات لازم است.

احمدزاده گفت: حوزه ستاد بحران برخی از استان‌های همجوار بالای ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین مانند لودر و بلدوزر دارند اما ستاد بحران ما فاقد یک دستگاه است.

وی با بیان اینکه در نارسایی های برف این چند روز دنبال مقصر نیستیم، ادامه داد: مدیران کوتاهی نکردند اما از مدیران جهادی انتظار کار بیشتری داشتیم نه اینکه دو روز بگذرد و برخی از مناطق همچنان مشکل داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه اکنون از سایر استان‌ها برای رفع مشکلات کمک گرفته ایم، اظهارداشت: حجم کار در ۱۰ سال گذشته مشابه نداشته اما استان فاقد یکسری از امکانات و تجهیزات است.

احمدزاده در خصوص قطعی آب شهر یاسوج و اینکه پدافند غیرعامل در همه زمینه‌ها دیده می‌شد هم گفت: این شرایط باید جبران شود.

به گزارش ایلنا، بارش باران و برف در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات گسترده ای برای مردم این استان ایجاد کرد که باعث نارضایتی های فراوان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز