خبرگزاری کار ایران

به دلیل مخالفت رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با سخنران مراسم روز دانشجو؛

رییس دانشگاه پیام نور گچساران عزل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۹۱

رییس دانشگاه پیام نور استان مخالف سخنرانی نماینده گچساران در روز دانشجو در این دانشگاه بود و پس از اینکه من در روز ۱۶ آذر از آقای تاجگردون دعوت کردم و ایشان در دانشگاه سخنرانی کردند، وی ۲ روز پس از این سخنرانی تصمیم گرفت که بنده را برکنار کند.

رییس دانشگاه پیام نور شهرستان گچساران صبح امروز –سه شنبه ۱۹ آذر ماه - از مسولیت خود عزل شد.

«سید حمید رضا رخشا» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در گچساران با تایید این خبر گفت: صبح امروز از دانشگاه پیام نور استان با بنده تماس گرفتند و گفتند دیگر تمایلی به ریاست شما در دانشگاه گچساران نداریم و از امروز شما دیگر رییس نیستید.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل عزل شما چه بوده است؟ گفت: رییس دانشگاه پیام نور استان مخالف سخنرانی نماینده گچساران در روز دانشجو در این دانشگاه بود و پس از اینکه من در روز ۱۶ آذر از آقای تاجگردون دعوت کردم و ایشان در دانشگاه سخنرانی کردند، وی ۲ روز پس از این سخنرانی تصمیم گرفت که بنده را برکنار کند.

رخشا در پاسخ به این سوال که آیا جایگزین وی مشخص شده، تصریح کرد: از جایگزین خود خبری ندارم و فقط امروز صبح با بنده تماس گرفتند و من را عزل کردند.

گفتنی است «غلام رضا تاج گردون» در روز ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور گچساران حضور یافته بود و در سخنان خود به انتقاد از عملکرد «یوسف وند» رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پرداخته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز