خبرگزاری کار ایران

ساخت یادمان شهدای تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در نقطه صفر مرزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۰۵

گردان تکاور المهدی(عج) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت یادمان هفت شهید این تیپ که در نبرد با گروهک تروریستی پژاک در نقطه صفر مرزی به شهادت رسیدند است.

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره هفت شهید این تیپ در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در نقطه صفر مرزی، از ساخت یادمانی به مناسبت پاسداشت رشادت‌ها و شجاعت‌های این شهدا در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در مرزهای اربیل و سلیمانیه عراق خبرداد.

 سردار پاسدار حسن حکمتیان در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: در مردادماه سال 90 گروهک تروریستی پژاک به عنوان گروهک دست نشانده آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در مرزهای ایران و عراق اقدام به درگیری با مرزداران ایران کرد که مهم‌ترین ثمره آن درگیری ها نابودی توطئه‌های دشمنان ما و آن گروهک تروریستی در منطقه بود.

وی با بیان اینکه درخت انقلاب اسلامی با خون شهدای این انقلاب تنومندتر از گذشته شده، خاطرنشان کرد: در نبرد با گروهک تروریستی پژاک، تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هفت شهید والامقام را تقدیم این انقلاب کرد.

حکمتیان با بیان اینکه باید این گرامیداشت ها را به نسل های آینده انقلاب نیز انتقال داد، یادآورشد: گردان تکاوران المهدی (عج) تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطرات هفت شهید این تیپ در نبرد با گروهک تروریستی پژاک، هم اکنون در حال ساخت یادمان این شهدای عزیز است.

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیپ ۴۸ فتح این استان یک بار دیگر در سال ۷۴ در آن شمالغرب حضور داشت و این بار هم وظیفه مقابله با گروهک‌هایی مثل پژاک ، خباد ، دموکرات‌ها و کومله را بر عهده گرفته است که در قالب سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز