خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

قطع برق هفت اداره کهگیلویه و بویراحمد بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۵۸۱

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق هفت اداره این استان بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق در این استان طی روز جاری خبرداد.

سیدحسین عادلی نسب به ایلنا از یاسوج گفت: بر اساس مصوبه شماره ۲۶۷۴۳/ت ۵۹۷۹۰ مورخ ۱۴۰۰/۲/۲۴ هیئت وزیران، تمامی ادارات، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی موظف هستند نسبت به کاهش بار مصرفی خود در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و ۶۰ درصد غیر از ساعات اداری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه های سرمایشی  اقدام کنند.

وی افزود: بر همین اساس، شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به پایش بار مصرفی ادارات استان اقدام و پس از ارائه اخطار و همکاری نکردن آن ادارات در جهت رعایت مصوبه ذکر شده،  برق این ادارات قطع شد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اداره برق شهرستان باشت حتی بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف مشمول این مصوبه شده است، اظهارداشت: برق شرکت آب و فاضلاب استان با دو زیرمجموعه آب و فاضلاب شهری و روستایی در شهرستان های گچساران و باشت بعلاوه اداره کل امور آب استان بهمراه اداره امور آب گچساران بدلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برق قطع شده اند.

عادلی نسب گفت: پایش بقیه دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد درحال انجام و هر نهادی که در رعایت الگوی مصرف برق سهل انگاری کند بطور حتم برق آن قطع می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز