خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

آماده واگذاری مسوولیت به عزیز دیگری هستم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۵

از زمان شروع بکار دولتمردان یازدهم که حدود دو ماه از آن می گذرد با برخی از مسوولان مرتبط تماس گرفته و به آنان گفته ام که هرلحظه دستور دادید آماده واگذاری مسوولیت به عزیز دیگری را دارم.

ایلنا - یاسوج: فرماندار بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که آمادگی کامل برای واگذاری مسوولیت خود به فرد دیگری را دارد.

«سیدمحمدظاهر سیاوش» به ایلنا در یاسوج گفت: از روز نخست که در دولت دکتر احمدی‌نژاد در مسوولیت فرمانداری شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد بکار گمارده شدم همواره آمادگی کامل برای واگذاری این مسوولیت به عزیز دیگری را داشتم.

وی با بیان اینکه مسوولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است و در این بین نباید از هیچ کوششی دریغ نمود، اظهارداشت: افتخار کرده و می‌کنم در تمامی دوران مسوولیتم برای پاسخگویی به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیدم.

فرماندار بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: از زمان شروع بکار دولتمردان یازدهم که حدود دو ماه از آن می‌گذرد با برخی از مسوولان مرتبط تماس گرفته و به آنان گفته‌ام که هرلحظه دستور دادید آماده واگذاری مسوولیت به عزیز دیگری را دارم.

سیاوش گفت: به آن مسوولان عرض کردم که حاضرم نشست تودیع و معارفه هم برگزار نشود و هر زمان صلاح دانستند تا من مسوولیت را به عزیز دیگر تقدیم نمایم.

وی برای موفقیت فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد آرزوی موفقیت نمود.

شهرستان بهمئی یکی از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد است که با یاسوج مرکز استان حدود ۲۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز