خبرگزاری کار ایران

افتتاح 2 پروژه برق رسانی در گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۱۸

دو پروژه برق رسانی در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از دوگنبدان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این پروژه ها، اظهارداشت: همزمان با عید مبعث و بمناسبت این روز مبارک و میمون، 2 پروژه برق رسانی با اعتباری بیش از 67 میلیارد ریال در روستای اسلام آباد لیشتر و کوی دادگستری شهرستان گچساران افتتاح و به بهره برداری رسید.

جمال معتمدی زاده  در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: این 2 پروژه برق رسانی در روستای اسلام آباد لیشتر با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال و در کوی دادگستری گچساران با اعتباری معادل 27 میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات، کاهش نرخ تلفات انرژی ، بهره گیری از فناوری روز صنعت برق و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکان برق را از مهم‌ترین دلایل افتتاح این پروژه ها عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوار بهره بردار در 2 پروژه برق رسانی عنوان شده را هزار و 500 خانوار برشمرد و خاطرنشان کرد: 95 اصله پایه فشار ضعیف و متوسط در این پروژه ها احداث شده است.

معتمدی زاده، تعداد تابلوهای برق احداث شده در این پروژه ها را 11 تابلو ذکر و خاطرنشان کرد: هفت ترانسفورماتور جدید نیز در 2 پروژه برق رسانی افتتاحی گچساران نصب و وارد مدار شده اند.

وی، طول شبکه های برق رسانی در پروژه های افتتاحی برق رسانی گچساران را 17 کیلومتر عنوان و اظهارداشت: 15 کیلومتر و 500 متر از این شبکه ها، فشار ضعیف و مابقی شبکه فشار متوسط بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از شرکت های پیمانکاری اخگر انرژی و خیبر انرژی این پروژه ها ، یادآورشد: شروع و اتمام عملیات اجرایی 2 پروژه افتتاحی برق رسانی در شهرستان گچساران، 90 روز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز