خبرگزاری کار ایران

نماینده چهارشهرستان در کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت آب آشامیدنی در بهمئی نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۳

آبرسانی به شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر متاسفانه مشکلات فراوانی دارد که نبود اعتبارات کافی برای اتمام این پروژه ملی از مهمترین مشکلات است.

ایلنا: نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی از وضعیت کنونی و آینده آب آشامیدنی سالم در شهرستان بهمئی به شدت اظهار نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «سیدعلی محمد بزرگواری» در نشست بررسی منابع آبی در کهگیلویه و بویراحمد در اداره کل امور آب این استان گفت: متاسفانه وضعیت آب شرب سالم در شهرستان بهمئی نگران کننده و نگرانی ما برای سال‌های آینده نسبت به وضعیت موجود بیشتر است.

وی باتاکید بر نامناسب و کمی آب آشامیدنی سالم در شهرستان بهمئی، اظهارداشت: اگر قرار باشد روند تابستان امسال در این ارتباط ادامه داشته باشد بدون شک با شرایط نگران کننده‌ای در زمینه آب آشامیدنی سالم در این شهرستان طی سال‌های آینده مواجه خواهیم بود.

نماینده چهار شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آبرسانی به شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر متاسفانه مشکلات فراوانی دارد که نبود اعتبارات کافی برای اتمام این پروژه ملی از مهم‌ترین مشکلات است.

بزرگواری، اعتبار پیش بینی شده در سال‌جاری برای پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود ۵۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه از این اعتبار تنها ۳۰ درصد یعنی حدود ۱۷ میلیارد ریال آن تخصیص داده شده است.

وی گفت: برای تکمیل این پروژه فروش اوراق مشارکت در کهگیلویه و بویراحمد نیز نمی‌تواند چاره ساز باشد و ما پیشنهاد داده‌ایم این اوراق به خود پیمانکاران فروخته شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از رایزنی خود برای تکمیل پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر خبرداد و بیان داشت: اعتبار نهایی پیش بینی شده برای این پروژه بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی مسوولان وزارت نیرو به ما اعلام شد.

شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویرحمد با یاسوج مرکز استان حدود ۲۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز