خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اتحادیه صنف کفاشان و کفش فروشان کرج؛

تورم باعث شده مردم رو به تعمیرات کفش بیاورند/ ماشین آلات صنعت کفش به روز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۰۸

نائب رئیس اتحادیه صنف کفاشان و کفش فروشان کرج از افزایش تعمیرات کفش خبر داد و گفت: مشکلات اقتصادی باعث شده قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند و مردم به جای خرید رو به تعمیر کفش بیاورند.

ولى اله ادیبى نسب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،‌ از کاهش فروش در صنعت کفش خبر داد و گفت: با وجود برخی مشکلات در تولید و فروش،‌ اما تولیدکنندگان همچنان با قوت به تولید مشغول هستند.

وی کاهش خرید را ناشی از تورم در کشور دانست و گفت: مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده میزان تقاضا برای خرید کفش کاهش پیدا کند.

وی از افزایش تعمیرات کفش خبر داد و گفت: مشکلات اقتصادی باعث شده قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند و مردم به جای خرید  رو به تعمیر کفش بیاورند. 

وی با اشاره به عدم واردات کفش، ‌گفت: به دلیل جلوگیری از واردت کالاهای چینی،‌ تولیدکنندگان داخلی سعی کردن کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

نائب رئیس اتحادیه صنف کفاشان و کفش فروشان کرج معتقد است: کفش های دست دوز چرم ایران قابل رقابت با کشورهای معتبر در این صنعت است به شرط آنکه از این صنعت حمایت شود.

ادیبى نسب تاکید کرد: باید از کشورهای خارجی تکنولوژی صنعت کفش وارد شود نه خود کفش!

وی اظهار کرد: ماشین‌آلات صنعت کفش به روز نیست وبرای واردات آن با مشکلات بسیاری همراه هستیم و نوسانات نرخ ارز باعث شده ماشین آلات با قیمت بالا به فروش برسد. دولت باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز