خبرگزاری کار ایران

حضور دو نماینده ایران در نیمه نهایی قهرمانی جوانان جهان

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۶۸۴

نمایندگان اوزان 86 و 92 کیلوگرم کشورمان در پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی شدند.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از ظهر دیروز در شهر ترنوا کشور اسلواکی آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که با پایان مسابقات مقدماتی هاشمی و فروتن در اوزان 86 و 92 کیلوگرم موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، مهدی عشقی در دور اول با نتیجه 7 بر 5 مغلوب اِرطُغرل قهوه‌چی از ترکیه شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر مارتین هورینیک از اسلواکی را شکست داد، اما در دور دوم با نتیجه 4 بر 4 مغلوب ساچیت راتهی از هند شد. وی نیز برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس مبارزه در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز را پیدا کند.

در وزن 86 کیلوگرم، سیدابوالفضل هاشمی در دور اول طلابیک اولو از قرقیزستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 از سد آندری هیکا از اوکراین گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد. هاشمی در این مرحله نیز شوتارو یامادا از ژاپن را 4 بر صفر شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی برای حضور در فینال با عارف اوزِن از ترکیه مبارزه خواهد کرد.

نماینده رژیم صهیونیستی در این وزن در مرحله یک‌هشتم نهایی با شکست مقابل کشتی‌گیر گرجستانی حذف شد.

در وزن 92 کیلوگرم عباس فروتن بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مقابل ارهان یالاچی از  ترکیه به پیروزی رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 2 سانجیت از هند را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. فروتن برای حضور در فینال به مصاف برنده دیدار روسیه و بلاروس می‌رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم، امیر یاری در دور نخست پاریس کاریپی از آلبانی را 3 بر یک شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر صفر مقابل تویاما از ژاپن به برتری دست یافت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر (ضربه فنی) مغلوب سوسلان خینچاگوف از روسیه گذشت و شانس حضور در نیمه‌نهایی را از دست داد.

وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا شانس مبارزه در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز را پیدا کند.

نماینده رژیم صهیونیستی در این وزن در بالای جدول حضور دارد و احتمال برخورد یاری با این کشتی‌گیر تا فینال وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز