خبرگزاری کار ایران

صعود 3 ملی‌پوش به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان

مسابقات روز نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر تفلیس گرجستان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، نتایج کشتی گیران کشورمان تا پایان دور دوم این رقابت‌ها به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست مقابل الکساندر پچورنکا از بلاروس با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز مقابل گئورگی شوتادزه از گرجستان با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده‌ها را داشته باشد.

در وزن 54 کیلوگرم رضا مردی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ساچین رانا از هند با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را داشته باشد.

در وزن 58 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم اربول باکایروف از قرقیزستان را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد تا در دور سوم به مصاف عبدالسامت باشار از ترکیه برود.

در وزن 63 کیلوگرم یوسف حسینوند در دور اول دانیل جائو دی از پرتقال را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد وی در دور دوم مقابل ایگنازیو سانفلیپو از ایتالیا با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. حسیوند در دور سوم و درمرحله یک چهارم نهایی به مصاف هاریچیا پوقوسیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن 100 کیلوگرم وحید دادخواه پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ماخومد ماخود از اوکراین با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف داود سلیم اولجان از ترکیه می‌رود.

 

کد خبر : ۴۱۰۳۹۱