خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فدراسیون خبر داد:

اعزام نفرات برتر کشتی با چوخه به میادین بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۳۲۳

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: استقبال علاقمندان از رقابتهای کشتی با چوخه در گود زینال خان اسفراین بی نظیر بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: در این مسابقات که با حضور مدعیانی از هشت استان کشور و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی برگزار شد به همراه بنی تمیم دبیر فدراسیون حضور داشتم. استقبال مردم و حمایت آنها از این رشته بی نظیر بود و قطعا انعکاس بین‌المللی این مساله می‌تواند به ماندگاری کشتی در بازیهای المپیک کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدی که کمیته بین المللی المپیک به اتحادیه جهانی داشته، کشتی‌های سنتی باید زیر نظر این اتحادیه اداره شود و فدراسیون کشتی نیز بر این اساس، امسال مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی با چوخه را با حضور تمامی مدعیان برگزار خواهد کرد .ضمنا اسامی نفرات واجد شرایط برای این مسابقات و همچنین زمان و محل انجام این رقابت ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

نایب قهرمان المپیک آتن در پایان خاطر نشان کرد: نفرات برتر این مسابقات به رقابتهای جهانی، آسیایی و بین‌المللی یا کشتی‌های سنتی که از نظر برگزاری به این رشته نزدیک و زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی هستند اعزام می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز