خبرگزاری کار ایران

بابایی:

پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان بودجه جام تختی منطقی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۱۲

فدراسیون کشتی، علی‌رغم توافقات‌اولیه درخواست پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان، مازاد بر ۷۰۰ میلیون تومان اولیه کرد که دلیل منطقی برای پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان اخیر نیست…

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: موضوع میزبانی استان کرمانشاه در مسابقات جام تختی به خردادماه بر می‌گردد که در آن زمان و با توجه به این که استان کرمانشاه همواره یکی از مهدهای کشتی کشور بوده، میزبانی جام جهان پهلوان تختی از فدراسیون کشتی درخواست شده و پس از بررسی‌های فدراسیون مورد موافقت نیز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، امیر بابایی گفت: این موافقت باعثشد که تفاهم لازم میان اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی انجام شود و پس از آن نیز مقدمات این میزبانی فراهم شود، به طوری که مدیریت استان طی ماه‌های گذشته پیگیر آن بوده و بر میزبانی شایسته کرمانشاه تاکید داشته است و جلسات متعددی هم برای برگزاری مسابقات در خور نام و شان استان برگزار و آمادگی لازم ایجاد شده است.

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمانشاه گفت: این را هم اضافه کنم که میزبانی کرمانشاه در این مسابقات با استقبال جامعه ورزشکاران و مردم مواجه شد و باعثخوشحالی جمع کثیری از جوانان استان شد.

بابایی ادامه داد: اما در حالی که استان خود را برای برگزاری مسابقات آماده کرده بود و مردم نیز منتظر آن بودند، فدراسیون کشتی علیرغم توافقات اولیه درخواست پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان، مازاد بر ۷۰۰ میلیون تومان اولیه نمود که این هزینه‌ها به غیر از هزینه اسکان مهمانان و سایر هزینه‌های برگزاری مسابقات است.

وی افزود: با این اوصاف از یکسو چون دلیل منطقی برای پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان اخیر نبود و از سوی دیگر وضعیت بودجه استان اجازه پرداخت آن را نمی‌داد، اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد که استان کرمانشاه همان ۷۰۰ میلیون تومان به علاوه هزینه برگزاری مسابقات را پرداخت می‌کند.

سرپرست روابط عمومی استانداری کرمانشاه گفت: اما متاسفانه فدراسیون کشتی که باید برنامه سالانه داشته باشد و مواضع و حرف‌هایش، اصولی، کارشناسی و قابل پیش بینی باشد به ناگاه اعلام نمود که میزبانی مسابقات از استان کرمانشاه گرفته شده است.

بابایی ادامه داد: اکنون نیز ما از فدراسیون کشتی و آقای خادم که مانند برادران محبی و سایر قهرمانان کرمانشاه در میان کرمانشاهیان محبوبیت دارد، توقع داریم موضوع را حل و فصل نمایند و جوانان کرمانشاه را خوشحال کنند.

وی در پایان گفت: البته استاندار محترم نیز هنوز پیگیر موضوع هستند و با وزیر محترم ورزش نیز رایزنی کرده‌اند که امیدواریم با باز شدن گره کار، این مسابقات در کرمانشاه برگزار شود تا فدراسیون کشتی نیز بیش از پیش نسبت به شایستگی استان برای برگزاری این مسابقات آگاه شوند و مسابقاتی پرشور و خاطره انگیز برگزار شود به طوری که مهمانان این مسابقات، کرمانشاه را از لحاظ مهمان نوازی و همچنین دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان، نمونه ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز