خبرگزاری کار ایران

المپیک زمستانی سوچی - روسیه؛

بالاترین نشان فیلا به پوتین اهدا شد

کد خبر : ۱۴۵۴۶۲

نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی در حاشیه رقابت های المپیک زمستانی سوچی روسیه با ولادمیر پوتین رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

نناد لالوویچ بالاترین نشان فیلا را به ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اهداء کرد.

به گزارش ایلنا، نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی در حاشیه رقابت های المپیک زمستانی سوچی روسیه با ولادمیر پوتین رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

پوتین در این نشست با اشاره به اینکه، تصور اینکه در رقابت‌های المپیک رشته ورزشی کشتی و ورزشکارانش حضور نداشته باشند، دشوار است اظهارداشت: حضور چنین ورزش‌هایی در جنبش المپیک همانند حضور موتزارت و چایکوفسکی در موسیقی مهم است. یادم می‌آید یک روز در محل تمرینات کشتی‌گیران حضور پیدا کردم و فنون‌ جالب رشته‌‎های آزاد و فرنگی را از نزدیک دیدم. کشتی نمایشی هیجان‌انگیز است ولی لازم است با استفاده از تکنیک‌های مدرن دچار ترقی شود و جایگاه این رشته ورزشی مستحکم‌تر گردد.

در ادامه نناد لالوویچ با اهدای «گردبند طلایی» به پوتین که بالاترین نشان فیلا است، گفت: اصلاحات پیچیده‌ای که صورت گرفت باعثشد تا خانواده کشتی در کمترین زمان ممکن جایگاهش در بازی‌های المپیک را حفظ کند. با نبود حمایت تاثیرگذار روسیه و شخص شما(ولادیمیر پوتین) ایجاد این تغییرات غیرممکن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز