خبرگزاری کار ایران

فدراسیون کشتی:

رفتار خارج از سعه صدر مورد تایید نیست

کد خبر : ۱۴۴۳۷۱

هر گونه رفتار خارج از سعه صدر، بردباری و مدارای اجتماعی حتی اگر بنا بر شهادت شاهدان عینی اتفاق مذکور(جمعی از خبرنگاران و کشتی نویسان حاضر در صحنه) در مواجه با توهین از سوی دیگران باشد را تایید نمی‌کند.

فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه ای در باره اتفاقات پنجشنبه شب(۱۷ بهمن) بین سخنگوی این فدراسیون و یکی از خبرنگاران تصریح کرد: هر گونه رفتار خارج از سعه صدر، بردباری و مدارای اجتماعی مورد تایید نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون کشتی، در این بیانیه آمده است: مسوولان و متولیان کشتی کشور همواره بر حفظ شئونات و کرامت محیط ورزش به عنوان جایگاه تعالی انسانی تاکید داشته و هر گونه رفتار نامناسب و دور از شان اشخاص در محیط پاک و مقدس ورزش را رد می کند و بر رعایت اخلاق انسانی در ورزش کشور و تعامل متقابل هر چه بیشتر دست اندرکاران و متولیان ورزش ملی کشور و ارباب رسانه ها تاکید دارد.

براساس این گزارش، پیرو اتفاق پنجشنبه گذشته در خصوص تنش رفتاری میان علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون و یکی از خبرنگاران، فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارد هر گونه رفتار خارج از سعه صدر، بردباری و مدارای اجتماعی حتی اگر بنا بر شهادت شاهدان عینی اتفاق مذکور(جمعی از خبرنگاران و کشتی نویسان حاضر در صحنه) در مواجه با توهین از سوی دیگران باشد را تایید نمی کند.

از این رو کمیته انضباطی فدراسیون کشتی موظف است بزودی در خصوص اتفاق مذکور تشکیل جلسه داده و با بررسی دقیق، اعلام نظر نماید.

پنجشنبه گذشته و در خلال برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی میان علیرضا رضایی مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و سخنگوی فدراسیون و خبرنگار خبرگزاری تسنیم درگیری فیزیکی رخ داد.

برهمین اساس مدیر تیم های ملی کشتی آزاد ایران امروز(یکشنبه) در هجدهمین نشست هیات رییسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی در آکادمی ملی المپیک شرکت می کند.

میثم زمان آبادی دبیرکل این انجمن گفت: همانطور که همکاران در جریان وقایع رخ داده در حاشیه مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی قرار گرفته اند، انجمن تصمیم دارد با هدف صیانت از جایگاه روزنامه نگاری در حضور علیرضا رضایی مدیر تیم های ملی کشتی آزاد ایران و سخنگوی فدراسیون کشتی و خبرنگار خبرگزاری تسنیم و روزنامه گل، اتفاق تلخ رخ داده را مورد بررسی جدی و حقوقی قرار دهد.

وی یادآور شد: شکایت خبرنگار یاد شده از سخنگوی فدراسیون کشتی بر اساس روال به کمیته حقوقی انجمن متشکل از پنج عضو حقوقدان ارجاع شده است.

زمان آبادی گفت: علیرضا رضایی نیز خواهان پیگیری موضوع با اتهام فحاشی و رفتار غیرحرفه ای شده است که این درخواست هم به کمیته «صیانت از اخلاق حرفه ای» متشکل از پنج عضو پیشکسوت حرفه روزنامه نگاری ارجاع می شود. بر این اساس، دبیران کمیته های حقوقی و پیشکسوتان نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز