خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی ارتش‌های جهان؛

باران‌چشمه: کشتی‌گیران نظامی ۱۹ کشور با هم رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۳۴

نشست خبری بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نظامیان جهان(سیزم) امروز در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

نشست خبری بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نظامیان جهان(سیزم) امروز در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست خبری رئیس تربیت‌بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: میزبانی مسابقات مهمی مثل قهرمانی ارتشهای جهان با تلاش و رایزنی بالای ایران بدست آمد و ما تلاش می‌کنیم تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات نظامیان جهان روی تشک بروند.

مهرعلی باران‌چشمه رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح درباره این مسابقات افزود: با حضور موفقی که ایران در مسابقات ارتش‌های جهان دارد و با تدبیر تربیت بدنی نیروهای مسلح، ما اقدام به تقاضای میزبانی مسابقات ارتش‌های جهان کردیم و با توجه به توانمندی نیروهای مسلح، هر سال یکی از یگان‌های ما میزبانی یک دوره مسابقات جهانی را برعهده می‌گیرند.

وی ادامه داد: سال گذشته میزبان مسابقات والیبال نظامیان جهان بودیم که نیروی انتظامی میزبان آن بود و سال آینده هم رقابت‌های تکواندوی نظامیان جهان در ایران برگزار خواهد شد، امسال هم با توجه به جایگاهی که کشتی در کشور ما دارد، درخواست میزبانی مسابقات را ارائه دادیم که با قاطعیت آرا، مورد تصویب اعضا قرار گرفت و مقرر شد تربیت بدنی سپاه پاسداران میزبانی رقابت‌های کشتی را برعهده بگیرد که درخشان به عنوان مسئول اجرایی و مسئول تربیت بدنی سپاه برای برگزاری مطلوب مسابقات تلاش شبانه روزی داشته و دارند.

باران چشمه تصریح کرد: با توجه به مقررات سیزم، به تمام کشورهای عضو اعلام کردیم تا در این مسابقات حضور یابند که تاکنون ۱۸ کشور اعلام آمادگی کرده‌اند. برخی از آنها مانند برزیل، فنلاند و لهستان وارد شده‌اند و بقیه تا پایان امروز وارد خواهند شد؛ مسابقات برابر قوانین فیلا برگزار خواهد شد که امیدواریم با توجه به نفرات خوبی که در ترکیب تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی داریم بتوانیم با حمایت علاقمندان، عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه از همه نهادها و مسئولین بخصوص مسئولان فدراسیون کشتی بابت فراهم کردن شرایط برگزاری اردوها و مسابقات تشکر می‌کنیم، اظهار داشت: مسابقات در خانه شماره ۲ کشتی برگزار می‌شود که روزهای دوم و سوم آبان رقابت‌های فرنگی و روزهای ۴ و ۵ آبان نیز رقابت‌های آزاد برگزار خواهد شد.

باران چشمه با اشاره به اینکه از تمام علاقمندان به کشتی دعوت می‌کنیم تا برای تشویق کشتی‌گیران کشورمان در سالن مسابقات حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور علاقه‌مندان و با تشویق نمایندگان کشورمان، آنها را در دستیابی به موفقیت و رسیدن به عناوین قهرمانی همراهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز