خبرگزاری کار ایران

سید جلال عسگری: افتخارم این بود که 2 سال در خدمت کشتی کشور باشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۱۷۸

سید جلال عسگری گفت: افتخارم این بود که به مدت 2 سال بعنوان دبیر فدراسیون در خدمت کشتی کشور باشم.

به گزارش ایلنا، سید جلال عسگری دبیر سابق فدراسیون کشتی در گفت و گو با فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: بعنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی، که سابقه ی دوستی و همکاری با علیرضا دبیر را از سال ها پیش در عرصه کشتی گیری و همچنین شهرداری و شورای شهر داشتم، برای خدمت به کشتی کشور، مسئولیت دبیری فدراسیون بر عهده بنده قرار داده شد و یکی از افتخاراتم در دوران زندگی ام خدمت به کشتی کشور و جامعه ی کشتی بود.

عسگری تصریح کرد: در این دو سال نهایت تلاش و سعی خود را کردم که کارهای اجرایی کشتی را به نحو احسن انجام دهم و امیدوارم که تلاش انجام شده مورد قبول جامعه ی کشتی قرار گرفته باشد.

وی در مورد خاتمه ی مأموریتش در فدراسیون کشتی گفت: پیش از حضور در فدراسیون کشتی، بعنوان معاون سازمان ورزش شهرداری تهران مشغول به خدمت بودم و طی مأموریتی در فدراسیون کشتی حضور داشتم، اما با توجه با اتمام مأموریتم و همچنین تغییر و تحولات بوجود آمده در شهرداری، می بایست به محل کار قبلی خود باز می گشتم.

دبیر سابق فدراسیون کشتی، با قدردانی از رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: آقای دبیر مانند یک برادر بزرگتر در کنار من بود و من در این دو سال از تجربیات و مدیریت ایشان نهایت استفاده را بردم و امیدوارم که وی در ادامه ی راه نیز به موفقیت های بیشتر دست یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر زمان که نیاز باشد در خدمت کشتی کشور هستم، از تمامی روسای هیئت های کشتی و همکارانم در فدراسیون کشتی بابت همکاری با اینجانب نهایت تشکر و قدردانی را دارم و برای کشتی کشور در عرصه های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز