خبرگزاری کار ایران

کشتی‌فرنگی‌قهرمانی‌جهان - ازبکستان؛

قاسم رضایی باخت تا به رده بندی برسد / بیابانگرد در گروه بازنده‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۰۹

مسابقات اوزان ۵۹،۷۱ و ۹۸ کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان از صبح امروز(یکشنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

قاسم رضایی به دیدار وزن ۹۸ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات اوزان ۵۹،۷۱ و ۹۸ کیلوگرم کشتی قهرمانی جهان از صبح امروز(یکشنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۹۸ کیلوگرم قاسم رضایی در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک کارل اسچون از سوئد را شکست داد. وی در دور بعد مقابل موسی اولویف از روسیه با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت و راهی دور سوم شد. رضایی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر صفر مارتین نیلسن از نروژ دارنده مدال‌برنز اروپا را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد وی در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان نفر سوم المپیک لندن، نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ها یونگ کیم از کره‌جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافت. وی در مرحله یک‌چهارم‌نهایی مقابل چنگیز لابازانوف از روسیه با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال بیابانگرد به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه ابتدا باید با برنده کشتی‌گیران مجارستان و صربستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده‌بندی به مصاف الکساندر ژیانویچ از بلاروس می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز