خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جوانان آسیا - مغولستان؛

۶ نماینده ایران فینالیست شدند / جوانان درانتظار مدال های خوشرنگ

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۵۵

۶ کشتی گیر جوان کشورمان به فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در مغولستان راه یافتند.

شش نماینده تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در روز نخست رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان به دیدار نهایی راه یافتند.

به گزارش ایلنا، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان آسیا روزهای ۱۵ تا ۱۸ خرداد ماه برگزار می شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم بهروز ملکی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر یک اوسکونبای عبدوپاتایف از قرقیزستان را شکست داد. وی مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر یک از سد دایکی کوبایاشی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف ملکی در دیدار فینال پونتساگ اردنبیلگ از مغولستان است.

در وزن ۶۰ کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ - ۲ میربیک آیناگولوف از قزاقستان را شکست داد.

ارسلان در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ - ۳ بیتوسول کیوم از کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار پایانی رسید. حریف ارسلان در این دیدار راویندر از هند است.

در وزن ۶۶ کیلوگرم رامین طاهری در دور نخست با نتیجه ۱۱ - صفر ریوجی آمیمیا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۹ - صفر نورجان بک عبدوگانیف از قرقیزستان را پشت سر گذاشت.

طاهری در مرحله نیمه نهایی هم با نتیجه ۱۱-۲ از سد کیونگ دو جونگ از کره جنوبی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال کوسرایف اوبلوبردیف از تاجیکستان است.

پیام بویری در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور اول با ضربه فنی(۱۱ - صفر) جانگ چانگ لی از چین را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه ۸ بر صفر از سد نایوکی هانایاما از ژاپن گذشت. بویری در مرحله نیمه نهایی با شکست ۸ بر ۷ تامرلان شادوکایف از قزاقستان به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار اسان آسانوف از قرقیزستان است.

در وزن ۸۴ کیلوگرم علی شریفی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۴ - صفر آیشان از چین را شکست داد.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۶ بر صفر محمدعلی شمس الدین اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال رسید. شریفی در این دیدار به مصاف ساندپ از هند می رود.

محمد ابراهیمی نماینده تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در وزن ۹۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ - صفر مانداح ادر از مغولستان را پشت سر گذاشت. وی در مرحله نیمه نهایی نیز با ضربه فنی(۱۴-۵) کیونگ کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف ابراهیمی در دیدار فینال علیم خان سیزدیکوف از قزاقستان است.

رقابت وزن های ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان هم فردا(جمعه) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز