خبرگزاری کار ایران

نباید به حضور در فیلا بسنده کنیم؛

خادم: نگرش دنیا باید نسبت به کشتی ایران تغییر کند / تعامل خوبی با فیلا داریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۵۰

رسول خادم دیدار امروز لالویچ با وزیر ورزش و جوانان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعامل خوبی بین فدراسیون کشتی ایران، فیلا و وزارت ورزش وجود دارد.

رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر تغییر نگرش کشتی جهان نسبت به جایگاه ایران اظهار داشت: نباید هدف مان فقط حضور در هیات رییسه فیلا باشد.

به گزارش ایلنا، رسول خادم دیدار امروز لالویچ با وزیر ورزش و جوانان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعامل خوبی بین فدراسیون کشتی ایران، فیلا و وزارت ورزش وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه کشتی جهان باید نسبت به جایگاه ایران تغییر کند، افزود: از فدراسیون جهانی دراین خصوص انتظار داریم.

رییس فدراسیون کشتی در ادامه با بیان اینکه در کسب کرسی های فدراسیون جهانی نباید فقط به حضور در هیات رئیسه بسنده کنیم، گفت: پیش از این نیز در فدراسیون جهانی صاحب کرسی بودیم.

این مقام مسوول در فدراسیون کشتی ادامه داد: ما می‌توانیم در حوزه‌های مختلف مانند کمیته های علمی، سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و بعد فنی نماینده داشته باشیم.

وی افزود: اگر این اتفاق بیفتد کشتی ایران نقش موثری در تصمیم‌گیری‌ها خواهد داشت. با این نگاه متفاوت اثرگذاری کشتی را می‌توانیم در دنیا داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز