خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با لالوویچ؛

ایران باید در فدراسیون جهانی کشتی اثر گذارتر باشد / در فیلا صاحب کرسی می شویم

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۳۶

لالوویچ نسبت به کسب کرسی‌های بین‌المللی که در آینده توسط ایران کسب خواهد شد بسیار خوش‌بین است و اعلام کرده در این راستا مساعدت‌هایی هم خواهد داشت.

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه جایگاه ایران در کشتی جهان ارتقاء خواهد یافت، گفت: ایران در فدراسیون بین‌المللی کشتی باید اثر گذارتر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی روز جمعه پس از دیدار با " نناد لالوویچ " رئیس فدراسیون بین‌المللی کشتی در جمع خبرنگاران گفت: این نشست پیرامون برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی و کنفرانس علم و کشتی در ایران برگزار شد. امیدواریم این روابط صمیمانه میان ایران و مسولان فدراسیون جهانی تداوم پیدا کند.

وی با اشار به جایگاه ایران در سطح جهان و موفق خواندن عملکرد کشتی‌گیران کشورمان در رویدادهای مهم بین‌المللی اظهار داشت: کشتی‌گیران ایران از برترین‌های دنیا هستند و توانسته‌اند سکوهای بسیاری را به نام ایران ثبت کنند. البته به لحاظ کسب کرسی‌های جهانی و بین‌المللی، عملکرد موفق و تعیین کننده نداشته‌ایم که این مورد باید به طور جدی بررسی شود تا به لحاظ جایگاه هم تاثیر گذار باشیم.

وزیر ورزش وجوانان در ادامه با بیان اینکه لالوویچ نظر بسیار مثبتی به نفراتی که از طرف ایران به فدراسیون جهانی خواهند پیوست دارد، اظهار داشت: او نسبت به کسب کرسی‌های بین‌المللی که در آینده توسط ایران کسب خواهد شد بسیار خوش‌بین است و اعلام کرده در این راستا مساعدت‌هایی هم خواهد داشت.

گودرزی با مطلوب ارزیابی کردن روابط فدراسیون کشتی ایران با فدراسیون بین‌المللی کشتی(فیلا) اظهار داشت: لالوویچ نظر بسیار مثبتی نسبت به کشتی ایران دارد و ما هم از فدراسیون جهانی در راستای تثبت جایگاهش و ورزش کشتی در جهان حمایت خواهیم کرد به این ترتیب با تکیه بر این روابط تاثیر گذار باید همگی در حفظ جایگاه، شان و ابقای این رشته در المپیک تلاش کنیم.

وی در خصوص نشان‌هایی که میان طرفین مذاکره کننده رد وبدل شد، اظهار داشت: معمولا رسم است دو مسئول هدایایی را به یکدیگر اهداء کنند و در واقع آنچه که ما به نناد لالوویچ اهدا کردیم بیانگر حمایت ایران از تصمیمات مسولان فدراسیون جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین خواستار افزایش همکاری‌های کشورهای قدرتمند کشتی جهان با فیلا برای رشد و توسعه این رشته ورزشی در جهان شد.

گودرزی با بیان اینکه جایگاه ایران در کشتی جهان ارتقاء خواهد یافت، نقش اثرگذار ایران در مجامع جهانی به ویژه در هیات رئیسه فیلا را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم این ارتباط چند جانبه به رشد کشتی در دنیا و ایجاد جایگاه تشکیلاتی ایران در فدراسیون جهانی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز