خبرگزاری کار ایران

اگر نمونه B مثبت اعلام شود؛

۲ سال محرومیت در انتظار آزادکار دوپینگی

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۳۱

چندی پیش در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در قزوین، حادثه بزرگی رخ داد و طی آن احسان لشگری مرد برنزی المپیک ۲۰۱۲ لندن، به یک کشتی‌گیر گمنام باخت.

در صورتی که نمونه بی آزمایش دوپینگ کشتی گیر خاطی تهرانی مثبت اعلام شود، وی به مدت ۲ سال از حضور در تمامی میادین کشتی محروم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در قزوین، حادثه بزرگی رخ داد و طی آن احسان لشگری مرد برنزی المپیک ۲۰۱۲ لندن، به یک کشتی‌گیر گمنام باخت.

پس از آن مسابقه، لشگری از شرایط غیرطبیعی حریف خود سخن گفت، اما چون وی در بازی دوم خود مقابل مسعود مصطفی‌جوکار نیز شکست خورد، کسی توجه چندانی به صحبت‌های لشگری نکرد.

در ادامه آن رقابت‌ها، کشتی‌گیر مورد نظر دومین مسابقه خود را نیز با اقتدار برد، اما در سومین دیدارش به شکلی فاحش دچار افت بدنی شد که همین اتفاق، شائبه‌های دوپینگی بودن این کشتی‌گیر را قوت بخشید. به همین جهت ماموران مبارزه با دوپینگ(وادا) در همان سالن رقابت‌ها از وی آزمایش دوپینگ گرفتند.

حالا ۲ ماه پس از مسابقات قهرمانی کشور، خبر دوپینگی بودن حریف لشگری از سوی سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام شد که البته اگرچه نام ورزشکار خاطی از سوی علیرضا رضایی اعلام نشد، اما همگان نام کشتی‌گیر دوپینگی را می‌دانند.

در همین راستا گفته می‌شود در صورتی که نمونه B تست دوپینگ این ورزشکار مثبت اعلام شود، وی برای مدت ۲ سال از حضور در تمامی رقابت‌های کشتی محروم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز