خبرگزاری کار ایران

ابهامات کادر فنی برطرف نشد؛

رضایی: نصیری و محمدی در لهستان به مصاف یکدیگر می‌روند

کد خبر : ۱۹۱۴۰۶

نفر برتر می‌باید ۲ پیروزی از ۳ مسابقه را کسب نماید. ضمن اینکه فیلم رقابت‌های فوق الذکر در سایت فدراسیون برای بازدید علاقمندان به کشتی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: رقابت های انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم همزمان با روز دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی با بیان این مطلب افزود: به دلیل اینکه علیرغم بهره مندی فنی و تدارکاتی از فرصت حضور دو کشتی‌گیر(میثم نصیری و سید احمد محمدی) در رقابت‌های جام زیلکوفسکی لهستان، شرایط رقابت‌ به گونه‌ای نبوده که ابهامات لازم از نظر کادر فنی برطرف شود، پیرو مذاکره تلفنی به عنوان مدیر تیم‌های ملی با اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی‌آزاد، با توجه به محدودیت زمانی موجود تا زمان برگزاری رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی، در حاشیه رقابت‌های سایر اوزان در تورنمنت زیلکوفسکی با استفاده از داوران غیر ایرانی رقابت انتخابی تیم ملی میان دو کشتی‌گیر یاد شده در وزن ۶۵ کیلوگرم برگزار می‌شود.

دارنده مدال نقره سنگین وزن المپیک آتن خاطرنشان کرد: لازم به توضیح است نفر برتر می‌باید ۲ پیروزی از ۳ مسابقه را کسب نماید. ضمن اینکه فیلم رقابت‌های فوق الذکر در سایت فدراسیون برای بازدید علاقمندان به کشتی قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز