خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی‌کشتی‌آزاد - امریکا؛

بلیط ۸۰۰ هزار تومانی جایگاه ویژه / گنجایش ۱۷ هزار نفری سالن فوروم

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۵۹۸

آخرین مسابقات جام جهانی برگزار شده در تاریخ فوریه ۲۰۱۳ و در شهر تهران بود، که در این مسابقات در رده‌بندی تیمی، ایران مقام اول را کسب کرد و روسیه و آمریکا به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

سالن فوروم شهر لس آنجلس با گنجایش ۱۷ هزار نفر تماشاگر میزبان رقابت های جام جهانی سال ۲۰۱۴ میلادی است.

به گزارش ایلنا، جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۴ فیلا در تاربخ ۲۴ و ۲۵ اسفندماه در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا توسط شرکت چیس(Chase) برگزار خواهد شد. جام جهانی، مسابقات قهرمانی سالانه تیم به تیم است که ۱۰ تیم کشتی برتر دنیا در آن به رقابت می پردازند.

سالن فوروم محل برگزاری رقابت ها متعلق به تیم " شو تایم " تیم افسانه ای بسکتبال لس انجلس لیکرز در مسابقات NBA بود، که در این تیم ستاره هایی همچون مجیک جانسون، مایکل کوپر، کوبی براینت، جیمز وورتی، شکیل او نیل و تعداد دیگری از ستاره ها به مربی گری پت رایلی و فیل جکسون بازی کرده اند.

این سالن همچنین خانه تیم بسکتبال بانوان لس انجلس اسپارکس و تیم هاکی رو یخ لس انجلس کینگز بود که در این تیم ستاره کانادایی وین گرتزکی حضور داشت. همچنین در المپیک ۱۹۸۴ تیم بسکتبال آمریکا به مربیگری بابی نایت موفق به کسب مدال طلا شد. در آن تیم ستاره هایی همچون مایکل جردن، پت اوینگ، ویمن تیسدیل و بازیکنان برتر لیگ دانشجویان حضور داشتند. در سال ۱۹۹۲ و در المپیک ۸ سال بعد، آمریکا موفق شد تیم رویایی خودش را با استفاده از بازیکنانی که از این سالن عبور کردند تشکیل دهد تا در مسابقات بارسلونا شرکت نماید.

این سالن بازسازی شده است تا برای تماشاچیان هنرمندان و آهنگ سازان مکان بسیار خوبی شود. این سالن در ۱۵ ژانویه بازگشایی شد و به عنوان بزرگترین محل مسابقاتی داخل سالن در کشور طراحی و معرفی و تمرکز اصلی سالن برروی موسیقی و سرگرمی بود. برای برگزاری این مسابقات، سالن به حالت اختصاصی برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و باظرفیت ۱۷۰۰۰ تماشاچی طراحی شده است.

۱۰ کشور شرکت‌کننده در این مسابقات عبارتند از: ارمنستان، گرجستان، هند، ایران، ژاپن، مغولستان، روسیه، ترکیه، اوکراین و آمریکا می باشند. کشورها بر اساس رتبه بندی کسب شده در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ به این رقابت‌ها دعوت شدند.

تیم های شرکت کننده در این مسابقات به دو گروه پنج تیمی تقسیم شده‌اند. تیم‌های اول هر گروه برای کسب مقام اول، تیم‌های دوم برای کسب مقام سوم، تیم‌های سوم برای کسب مقام پنجم، تیم‌های چهارم برای کسب مقام هفتم و تیم‌های پنجم برای کسب مقام نهم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین مسابقات جام جهانی کشتی آزاد برگزار شده در تاریخ فوریه ۲۰۱۳ و در شهر تهران بود، که در این مسابقات در رده بندی تیمی، ایران مقام اول را کسب کرد و کشورهای روسیه و آمریکا به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

کمیته برگزاری مسابقات از افراد با استعدادی که در تیم های بیت دستریتس لس انجلس، کشتی کالیفرنیا آمریکا، باشگاه کشتی تایتان مرکری، موسسه خانوادگی سمنانی و دیگر ورزش های با استعداد آمریکا تشکیل شده است.

جام جهانی کشتی آزاد در کشور آمریکا بنیان گذاری شده که تا کنون کشور آمریکا ۲۶ بار میزبان این مسابقات بوده است. آخرین میزبانی آمریکا در سال ۲۰۰۳ در ایالت آیداهو بود.

این مسابقات دومین رویداد بزرگ و بین المللی است که در شهر لس آنجلس در یک سال اخیر برگزار شد که مسابقات قبل مربوط به مسابقات " متحد برای کشتی " بود که در آن کشورهایی همچون آمریکا، روسیه و کانادا در کشتی آقایان و بانوان به رقابت پرداختند. این مسابقات در سالن لس انجلس و در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۳ برگزار گردید. برگزاری موفقیت آمیز آن مسابقات کمک بسیار زیادی در حفظ ورزش کشتی در المپیک داشت.

قیمت بلیط های تخفیف خورده زیر برای هر دو روز مسابقات در سه رده قیمتی و برای مقدار روز محدودی به عبارت زیر است:
• جایگاه معمولی(قسمت ۲۱۱-۲۰۱ و ۲۳۶-۲۲۵) به قیمت ۵۰ دلار
• جایگاه ویژه(در قسمت ۱۰۰) به قیمت ۱۰۰ دلار
• VIP(در قسمت تشک مرکزی) به قیمت ۲۷۰ دلار(هشتصد هزار تومان)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز