خبرگزاری کار ایران

بچه‌ها شرایط مطلوبی دارند؛

عالی: با تمام توان در جام دیمیتریف شرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۵۱۷

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام رومن دیمیتریف در رده‌ی سنی جوانان روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می‌شود

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: آزاد کاران جوانان با همه توان در مسابقات جام دیمیریف کشتی خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، پرویز عالی با بیان این مطلب گفت: علی‌رغم سفر طولانی و دوری راه اما آزادکاران جوانان کشورمان از شرایط بسیارخوبی برای حضور پرقدرت و درخشش در مسابقات جام دیمیریف روسیه برخوردار هستند.

وی ادامه داد: به هر حال با توجه به بعد مسافت و تاخیر در پروازها سرانجام اعضای تیم کشتی آزاد جوانان ایران به شهر یاکوتسک روسیه محل برگزاری مسابقات بین المللی جام دیمیریف رسیدند، اما با این وجود بچه‌ها به لحاظ روحی و روانی شرایط مطلوبی دارند و مشکل خاصی برای کشتی گرفتن در این مسابقات ندارند.

عالی تصریح کرد: تیم منتخب ایران در ۷ وزن و با ۹ کشتی‌گیر در مسابقات جام دیمیریف به میدان خواهد رفت و بچه‌ها علاوه بر شرایط روحی مناسب به لحاظ جسمی و فنی نیز مشکل خاصی ندارند و آماده مبارزه با حریفان خود هستند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد جوانان خاطرنشان کرد: در روز نخست این مسابقات که از صبح روز شنبه(۱۷ اسفندماه) آغاز می‌شود خیراله قهرمانی، ایمان صادقی و کامران قاسم‌پور در اوزان ۵۰،۶۰ و ۷۴ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند و ما در وزن ۹۶ کیلوگرم نماینده‌ای نخواهیم داشت.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام رومن دیمیتریف در رده‌ی سنی جوانان روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می‌شود و ابراهیم جوادی دارنده ۴ مدال طلا جهان ویک برنز المپیک که از حریفان اصلی رومن دیمیتریف بوده میهمان ویژه این مسابقات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز