خبرگزاری کار ایران

تیمی که می‌بازد نباید به دیگران اتهام بزند؛

کاوه: شائبه تبانی خنده‌دار است / حرف‌های خلاف واقع به تیم ما نمی‌چسبد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۷۱

حرف‌های خلاف واقع به تیم ما نمی‌چسبد و من صحبت زیادی در این باره ندارم، فقط از مسوولان فدراسیون تقاضای برخورد شدید با این موضوع را دارم.

مدیر انجمن کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) گفت: بدون شک سال آینده قوی‌تر و با انسجام بیشتر در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محسن کاوه پس از قهرمانی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در لیگ برتر کشتی کشور، عنوان کرد: کشتی گیران تیم در دیدار رده بندی و فینال خیلی خوب عمل کردند و آنگونه بودند که ما می خواستیم. با تلاش بسیار اعضای تیم از دو سال مقام قهرمانی خود دفاع کردیم و با کشتی‌های خوبی که گرفتند نشان دادند که مستحق قهرمانی هستند.

مدیر انجمن کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) با بیان اینکه با کسب سومین قهرمانی وظیفه ما نسبت به قبل سنگین‌تر شد، اظهار داشت: قطعا تلاش خواهیم کرد که سال آینده با تیمی منسجم و قدرتمندتر از قبل در مسابقات شرکت کنیم. امسال سعی کردیم کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار بومی نیز در کنار ۲ تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد و سبزوار حضور داشته باشند و حتما سال آینده از نفرات بومی بیشتری در ۲ تیم استفاده خواهیم کرد.

کاوه با تقدیر از حمایت‌های مردم سبزوار و مسوولان موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) از ورزش کشتی، گفت: امیدواریم با تداوم این حمایت‌ها شاهد تکرار این موفقیت‌ها باشیم.

وی درخصوص اظهارات مسوولان تیم خونه به خونه آمل در مورد شائبه تبانی در مسابقه کشتی‌گیر روسی، این حرف و حدیث‌ها را خنده‌دار دانست و گفت: تیمی که می‌بازد نباید برای توجیه شکست خود، چنین اتهاماتی را مطرح کند.

مدیر انجمن کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) با بیان اینکه این حرف‌های خلاف واقع به تیم ما نمی‌چسبد و من صحبت زیادی در این باره ندارم، افزود: فقط از مسوولان فدراسیون تقاضای برخورد شدید با این موضوع را دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز