خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان:

اقتصاد مردمی، یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است

استاندار کرمان اقتصاد مردمی را یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: دولت یازدهم برای حمایت و کمک به تسهیل در امر سرمایه‌گذاری و افرادی که موجب خلق ثروت در منطقه می‌شوند، تلاش می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر چهارشنبه در دهمین جشنواره گل محمدی بخش لاله زار شهرستان بردسیر که با حضور مسئولین و مردم منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهداء، افزود: یاد و خاطر شهدایی که در زمانی امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آوردند تا امروز شاهد آبادانی کشور باشیم.

وی قدردانی از ثروت‌ها و نعمات الهی و خدادادی را از اهداف چنین جشنواره‌هایی در استان عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی و توجه به اقتصاد مردمی به عنوان یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رزم حسینی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی در شهرستان بردسیر و بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در منطقه، گفت: تلاش دولت یازدهم در  جهت حمایت و کمک به تسهیل در امر سرمایه‌گذاری و افرادی است که موجبات خلق ثروت در منطقه می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه امروز مردم نقش تعیین کننده در اقتصاد دارند، افزود:  وجود گل محمدی یک مزیت و پتانسیل برای شهرستان بردسیر و لاله زار است و مردم می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این حوزه به شکوفایی و ایجاد اشتغال منطقه کمک شایانی کنند.

کد خبر : ۳۷۶۹۱۴