خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب شهرستان جیرفت؛

۴۷ انشعاب غیر مجاز تبدیل به مجاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۹۹

قطع انشعابات غیر مجاز، تأثیر زیادی بر روند توزیع عادلانه آب در بین شهروندان و کاهش آب بدون درآمد ایفا می‌کند.

احمد سنجری افزود: در همین راستا، این امور تمام تلاش خود را در امر شناسایی این انشعابات و تبدیل کردن آنها به انشعابات غیر مجاز و در برخی موارد قطع و جمع آوری آنها می‌کند.

به گزارش ایلنا ازکرمان، سنجری در ادامه بیان داشت: درماه گذشته ۴۷ فقره انشعاب غیر مجاز در این شهر شناسایی شد که همه آنها به مجاز تبدیل شدند.

وی همچنین از کلنگ زنی و افتتاح چهار پروژه با اعتبار ۲۵۰/۱۸ میلیارد ریال خبرداد و افزود: این چهار پروژه با اعتبار ۲۵۰/۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی گفت: به مناسبت ایام ا… دهه فجر چهار پروژه با اعتبار ۱۸/۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی در شهرستان جیرفت کلنگ زنی و افتتاح می شود.

مدیر امور آب جیرفت گفت: این طرح ها شامل: افتتاح اجرای شبکه توزیع مسکن مهر در سایت مسکن مهر با اعتبار(۶۰۰۰ میلیون ریال)، کلنگ زنی بازسازی شبکه توزیع جیرفت در سطح شهر با اعتبار(۵۰۰۰ میلیون ریال)، کلنگ زنی بازسازی شبکه توزیع در شهر بلوک با اعتبار(۱۲۵۰ میلیون ریال) و کلنگ زنی چاه شماره ۱۵ در محل ذون آبی با اعتبار(۶۰۰۰ میلیون ریال) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز