خبرگزاری کار ایران

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کرمان خبر داد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری در راستای ریشه کنی بی سوادی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۲۸

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کرمان از انعقاد تفاهم نامه همکاری باشورای اسلامی استان در راستای ریشه کنی بی سوادی خبرداد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کرمان بابیان اینکه نقش شورای اسلامی در پالایش افراد بی سواد موثر است، گفت: نقش شورای اسلامی درریشه کنی بی سوادی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، صباحی شتاب بخشیدن به امرسوادآموزی، به صفر رساندن بیسوادی درگروه سنی ۴۹-۱۰سال، به وجود آوردن بستر مناسب جهت همکاری و هماهنگی در راستای فرهنگ سازی و توسعه ی دانش عمومی و استفاده از تمام ظرفیت‌های شورای اسلامی و دهیاری ها برای توسعه امر سوادآموزی و ریشه کنی بی سوادی در استان را از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

وی با اشاره به پالایش اولیاء بی سواد دانش آموزان استان مدرسه به مدرسه از پالایش ۲هزارو ۵۰۰اولیای بی سواد وآموزش آنها در شهرستان رودبار خبرداد.

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش استان کرمان با بیان اینکه ۴۳معلمین نقش موثری در ریشه کنی بی سوادی دارندگفت: ۴۲درصد از سوادآموزان استان معلم هستند.

ناصر صباحی از تشکیل کارگروه ریشه کنی بی سوادی در استان با حضور منتخبین شورای اسلامی شهرستان ها ومناطق استان کرمان خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز